اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه شهرهای اصفهان مطرح شد؛

رژیم صهیونیستی روز به روز ضعیف تر می شود/ نماینده مطلوب، مرعوب و سازش کار نیست

رژیم صهیونیستی روز به روز ضعیف تر می شود/ نماینده مطلوب، مرعوب و سازش کار نیست
امام جمعه اصفهان گفت: رژیم صهیونیستی روز به روز ضعیف تر می شود، این رژیم پیش از این ظرف مدت ۳۳روز از حزب الله شکست خورد، در جنگ بعدی با غزه در ۲۲ روز شکست خورد و اخیرا دو روزه عقب نشینی کرد؛ این ها کسانی بودند که مدعی بودند هیچ موشکی بر ما اثر نمی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: یکی از گناهانی که باید از آن پرهیز کنیم نگاه به نامحرم است چراکه بر اساس نظر پیامبر تیری است از تیرهای شیطان که هرکس آن را ترک کند خداوند ایمانی به او می دهد که با قلبش آن را درک می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی در ارتباط با عُجب در عبادات ادامه داد: عُجب به عبادات باعث می شود در بلند مدت به خداوند هم بدبین شویم و به تعبیر مولاعلی(ع) یک جور حماقت است.

,

امام جمعه اصفهان عنوان کرد: خدا می فرماید کسی که ما را فراموش کند شیطانی را نزدیک او قرار می دهیم تا از کار خیر منع شود و گناهی که باعث می شود شیطان بر انسان مسلط شود این است که خودخواه بوده، کار خود را بزرگ کند و گناهش در مقابل خودش کوچک ببیند.

,

وی افزود: توفعمان نسبت به خدا به خاطر اعمالمان اصلا نباید بالا برود چون نباید فکر کنیم مقام خاصی نزد خدا پیدا کردیم و به فضل خدا ایمان پیدا می کنیم.

,

آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: خداوند به حضرت داود وحی کرد به گناهکاران بشارت بده که توبه آنها را می بخشم و صدیقین را انذار بده نسبت به اعمال خود عُجب پیدا نکنند چون تمامی قدرت آنها دست من است

,

وی اضافه کرد: هیچ کس با اعمالش به بهشت نمی رود بلکه با فضل خدا به این جایگاه می رسیم نه اینکه طلبکار باشیم.

,

امام جمعه اصفهان گفت: امروز روز بزرگداشت شیخ مفید است که از پایه گذران حوزه علمیه است که سید رضی و سید مرتضی از یادگاران این شیخ است

,

وی ادامه داد: سید رضی نهج البلاغه را جمع آوری کرده و یکی از مفاخر ما محسوب می شوند.

,

آیت الله طباطبایی نژاد عنوان کرد: هر کس که عملش باعث نزدیکی به امام زمان(عج) باشد نباید انجام دهیم و هرکاری باعث دوری ازآن حضرت می شود نباید انجام شود.

,

وی افزود: تأسیس بسیج مستعفین در 5 آذر 58 بر امام خمینی(ره) الهام شد که چقدر مهم بود که جوانان ما در جنگ و چه در حالا کمر همت بستند تا از انقلاب اسلامی حمایت کنند البته الهام با وحی متفتوت است الهام به هر انسان مومنی می تواند شود.

,

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: حشدالشعبی همان بسیج است که در کنار ارتش و نیروی انتظامی ایستادگی کردند اما آمریکا خواستار جمع شدن آن است.

,

وی اضافه کرد: هفتم آذرماه روز نیروی دریایی است که کم از آن ها  صحبت شده است در حالی که  با دستگیری نیروهای متعرض دریایی آمریکا، آن را به حقارت کشید.

,

آیت الله طباطبایی نژاد تاکید کرد: این نیرو امنیت آبی ما را به خوبی حفظ کردند و هیچ دشمنی نمی توانند هیچ تعرضی به مرزهای آبی ما کند همانطور که در جنگ تحمیلی نیز نیروی دریایی عراق را بایکوت کرده بود.

,

امام جمعه اصفهان گفت: مجلس حالا با زمان مدرس فرق می کرد، مجلس ما دارای روحانیون با فضل و دکتر و مهندس هستند و نمی توان توقع داشت که همه آنها مدرس باشند.

,

وی اضافه کرد: روحانی شهید میرزا کوچک خان جنگلی از مفاخر ماست که در مقابل استثمار ایستاده است.

,

آیت الله طباطبایی نژاد اظهار کرد: دوازدهم آذرماه سالگرد تصویب قانون اساسی است که اولین رکن انقلاب، رکن دوم ولایت فقیه و رکن سوم انقلابی و روحیه استکبار ستیزی است که هر انسان مومنی باید این  سه رکن را داشته باشد.

,

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی روز به روز ضعیف تر می شود، این رژیم پیش از این ظرف مدت 33روز از حزب الله شکست خورد، در جنگ بعدی با غزه در 22 روز شکست خورد و اخیرا دو روزه عقب نشینی کرد؛ این ها کسانی بودند که مدعی بودند هیچ موشکی بر ما اثر نمی کند.

,

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه مذاکرت را قبول داریم، تاکید کرد: در برجام ما به دنیا حرف های خود را فهماندیم و می دانند ظالم کیست؛ خارجی ها اگر از آمریکا هم بترسند، با ما معامله نمی کنند و ما می خواستیم به آنها بفهمانیم که شما آدم نیستید و مستقل عمل نمی کنید

,

وی خاطرنشان کرد: برجام بی فایده نبود قصدمان این بود که تحریم ها را برداریم اما نشد، باید به اروپایی ها بفهمانیم که کدخدا و آقابالاسر دارند و ته دلشان را بلزرانیم.

,

رژیم آمریکا بزرگترین تروریست جهان است

, رژیم آمریکا بزرگترین تروریست جهان است, رژیم آمریکا بزرگترین تروریست جهان است,

حجت الاسلام سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته نایین در رواق فاطمیه امام زاده سلطان سید علی(ع) این شهر با اشاره به تحریم های آمریکا افزود: آمریکا که مدعی پیمان و قانون بود اکنون در راس قانون شکنی قرار گرفته و دوستان خود را تبدیل به دشمن کرده است. 

, حجت الاسلام سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته نایین در رواق فاطمیه امام زاده سلطان سید علی(ع) این شهر با اشاره به تحریم های آمریکا افزود: آمریکا که مدعی پیمان و قانون بود اکنون در راس قانون شکنی قرار گرفته و دوستان خود را تبدیل به دشمن کرده است. ,

وی با اشاره به اینکه آمریکا ملت ایران را تروریسم خوانده است اظهار داشت: باید از آمریکا و اروپا قطع امید کرد زیرا اگر ما به وعده های دروغین آنها دل نبسته بودیم انرژی هسته ای را همانند موفقیت های دیگر در این کشور به رشد رسانده بودیم.

, وی با اشاره به اینکه آمریکا ملت ایران را تروریسم خوانده است اظهار داشت: باید از آمریکا و اروپا قطع امید کرد زیرا اگر ما به وعده های دروغین آنها دل نبسته بودیم انرژی هسته ای را همانند موفقیت های دیگر در این کشور به رشد رسانده بودیم.,

امام جمعه نایین با تاکید بر اینکه آمریکا نشان داده به دنبال منافعی از نوع سرمایه داران، زرپرستان و زورگویان است خاطرنشان کرد: زمانی سعودی ها را گاو شیرده خطاب می کند به این معنی است که این کشور باید به آمریکا منفعت برساند و به هر کشوری می خواهد شاخ بزند.

, امام جمعه نایین با تاکید بر اینکه آمریکا نشان داده به دنبال منافعی از نوع سرمایه داران، زرپرستان و زورگویان است خاطرنشان کرد: زمانی سعودی ها را گاو شیرده خطاب می کند به این معنی است که این کشور باید به آمریکا منفعت برساند و به هر کشوری می خواهد شاخ بزند.,

وی افزود: خداوند و ولایت فقیه بهترین پناهگاه در مقابل ستمگران هستند و ایران اسلامی با رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب و مردم خداجو امروز به حدی از اقتدار و عظمت رسیده که آمریکا و همپیمانانش جرات هیچگونه تجاوز و تعدید به این خاک مقدس را ندارند.

, وی افزود: خداوند و ولایت فقیه بهترین پناهگاه در مقابل ستمگران هستند و ایران اسلامی با رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب و مردم خداجو امروز به حدی از اقتدار و عظمت رسیده که آمریکا و همپیمانانش جرات هیچگونه تجاوز و تعدید به این خاک مقدس را ندارند.,

سجادی گفت: تحریم ها و تهدیدها ناشی از ضعف و زبونی آمریکاست و امروزه حتی اغلب همپیمانانش حق را به ایران اسلامی داده و نسبت به سیاست های ابلهانه دونالد ترامپ انتقاد دارند.

, سجادی گفت: تحریم ها و تهدیدها ناشی از ضعف و زبونی آمریکاست و امروزه حتی اغلب همپیمانانش حق را به ایران اسلامی داده و نسبت به سیاست های ابلهانه دونالد ترامپ انتقاد دارند.,

وی با اشاره به هفته بسیج، بیان داشت: بسیج مردمی در ایران، عراق، سوریه، یمن و فلسطین و به عبارتی در سراسر عالم، تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر همه دنیای استکبار با قدرت ایستاده است.

, وی با اشاره به هفته بسیج، بیان داشت: بسیج مردمی در ایران، عراق، سوریه، یمن و فلسطین و به عبارتی در سراسر عالم، تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر همه دنیای استکبار با قدرت ایستاده است.,

سجادی در ادامه با اشاره به بخشی از مشکلات موجود در کشور اظهار داشت: این مشکلات با همراهی دولت، مجلس، قوه قضائیه، مردم و تولیدکنندگان قابل حل است، اما در این مسیر مسئولین نباید منافع دولت و ملت را فدای منافع و اهداف شخصی و گروهی خود نمایند.

, سجادی در ادامه با اشاره به بخشی از مشکلات موجود در کشور اظهار داشت: این مشکلات با همراهی دولت، مجلس، قوه قضائیه، مردم و تولیدکنندگان قابل حل است، اما در این مسیر مسئولین نباید منافع دولت و ملت را فدای منافع و اهداف شخصی و گروهی خود نمایند.,

نماینده مطلوب، مرعوب و سازش کار نیست

, نماینده مطلوب، مرعوب و سازش کار نیست, نماینده مطلوب، مرعوب و سازش کار نیست,

حجت الاسلام مسعود سرافراز ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه فولادشهر اظهار کرد: شنبه دهم آذر ماه مصادف است با سالروز شهادت شهید سیدحسن مدرس که در سال ۱۳۱۶ بدست عمال رضاخان در سن ۶۷ سالگى به شهادت رسید.

,

وی افزود: اگرچه مدرس در مجلس همفکر و همراه چندانى نداشت و در اقلیت محض بود، اما ویژگى‏ هاى فردى خاص این شهید والامقام و مجموعه فعالیت‏ هاى برجسته وى به ‏نحوى بود که در تاریخ معاصر ایران ماندگار شد و به‏ همین‏ دلیل روز دهم آذر ماه به نام روز مجلس نامگذارى شده است.

,

امام جمعه فولادشهر تصریح کرد: آیت‏ الله مدرس، مردانه در مقابل ظلم و جور ایستاد و در راه دفاع از اسلام و حقوق ملت به شهادت رسید تا الگویى براى تمامى مبارزان تاریخ به‏ خصوص کسانى باشد که پا به عرصه سیاست گذاشته و قصد دارند به‏ عنوان وکیل ملت و به‏ عنوان نماینده واقعى ملت ایران در مجلس جمهورى اسلامى ایفاى نقش کنند.

,

وی با بیان اینکه نماینده مطلوب، مرعوب نیست، خاطرنشان کرد: فضاى سیاسى، رسانه اى، تهدید، هجمه و فشار روى نماینده مطلوب و انقلابی تأثیرى ندارد و باعث عقب نشینى وى از موضع برحق خود نمى‏ شود.

,

خطیب نماز جمعه فولادشهر با تاکید براینکه خوش بینى و سازش با غرب از بزرگترین خطرهایى است که راه سلطه و نفوذ دشمن را فراهم مى سازد، یادآور شد: نماینده طراز انقلاب اسلامى در نطق و راى خود، مصالح و منافع مردم و کشور را در نظر مى‏ گیرد و آن‏ را فداى منافع شخصى و جناحى نمى‏ کند.

,

وی شناخت درد مردم و مشکلات کشور و حرکت در مسیر حل این مشکلات را یکی از خواسته های اصلی مردم از نمایندگان مجلس دانست و متذکر شد: نماینده‏ اى که صدها میلیون تومان و حتى گاهى میلیاردى هزینه مى‏ کند تا وارد مجلس شود، در دوره مسؤولیت خود بیش از آن‏که به فکر انجام وظایف و ماموریت‏ هاى خود باشد، به فکر جبران آن هزینه‏ هاى کلانى است که انجام داده است.

,

امام جمعه فولادشهر با اشاره به اظهارات سخیف ترامپ علیه ملت ایران یادآور شد: دونالد ترامپ، رئیس‏ جمهور آمریکا، اخیراً بار دیگر در اظهاراتى توهین‏ آمیز ملت ایران را ملتى تروریست خطاب کرده است این سخنان ترامپ در حالى است که ایران در منطقه به‏ عنوان پرچ م‏دار مبارزه با تروریسم و آمریکا کشورى حامى تروریست‏ها و جنگ‏ طلب شناخته مى‏ شود.

,

وی افزود: آمریکا کشورى است که تنها ۲۳۹ سال از تاریخ حیاتش مى‏ گذرد و ۹۳ درصد از این عمر خود یعنى ۲۲۲ سال آن‏ را در جنگ و تجاوز به کشورهاى مختلف در سرتاسر جهان سپرى کرده و تنها در ۱۷ سال اخیر ۵۰۰ هزار نفر قربانى سیاست‏هاى جنگ‏ طلبانه آمریکا شده است.

,

سرافراز تشریح کرد: حمایت آمریکا از گروه‏ هایى مانند طالبان و القاعده در افغانستان و پاکستان باعث شده که این دو کشور در ۴ دهه اخیر در ناامنى عمیقى گرفتار شوند و جای تاسف است که رییس جمهور چنین کشوری با این پرونده سیاه و سابقه تاریک با وقاحت تمام جمهوری اسلامی ایران را که خود قربانی تروریسم است؛ تروریست می خواند.

,

امام جمعه فولادشهر تصریح کرد: البته ملت ما به خوبی می دانند که این ها بهانه است و درواقع ناراحتی آمریکا و هم پیمانانش از انقلاب اسلامی و ایستادگی ملت در برابر زیاده خواهی های دشمنان این نظام و ملت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه