اخبار داغ

نخستین رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال بسیج؛

نوجوانانی که به رقابت با اساتید می پردازند+عکس

نوجوانانی که به رقابت با اساتید می پردازند+عکس
در حاشیه نخستین رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج حضور نوجوانان در این رقابت ها به چشم می آید.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حاشیه نخستین رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج حضور نوجوانان در این رقابت ها به چشم می آید.

سه تیم از استان قم در این رقابت ها حاضر شده اند اما بررسی ها نشان می دهد میانگین سنی اعضای تیم قم بسیار پایین بوده و جوان ترین تیم از این استان در این رقابت ها حاضر شده است.

سلیمی سرپرست تیم استان قم در همین راستا اظهار داشت: خروجی های هر سه تیم ما در یک سبک و ایده می باشد یعنی شخصیت ها و کاراکترهایی که در انیمیشن به کار رفته است در بازی هم می باشد که در این رقابت ها بی سابقه و یک نقطه قوت می باشد که این ایده از سوی مسول هم مورد تشویق قرار گرفته است.
وی افزود:سرمایه گذاری ما روی این نوجوان است در حالی که بعضی از غرفه ها اساتید انمیشین سازی هستند اما به این نوجوانان اعتماد کره ایم و با قدرت هم راه را ادامه می دهیم.

سرپرست تیم قم اضافه کرد: تیم های تخصصی و حرفه ای هم در قم داریم که بازی های بین المللی ارائه داده اند و با بسیج هم در ارتباط هستند اما رویکرد ما جوانگرای بوده و اینکه سرمایه گذاری روی این نوجوانان داشته باشیم تا رشد و پیشرفت کنند و تشویقی برای آینده آنها شود.

وی گفت: هدف ما تشویق این تیم ها می باشد تا انگیزیه ای برای آنها ایجاد شود تا در این عرصه با قدرت ادامه دهند.

سلیمی ادامه داد: در این دو روز از شبکه ها مختلف تلویزیونی و سایت های مختلف از تیم ما مصاحبه گرفته اند چرا که تیم ما جوان ترین تیم در این رقابت می باشد که با انگیزه بالایی راه را ادامه می دهند.


 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه