اخبار داغ

بازدید کریمی قدوسی مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از رقابت تیم‌های تولید محتوای بسیج

بازدید کریمی قدوسی مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از رقابت تیم‌های تولید محتوای بسیج
در دومین روز از نخستین رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج، کریمی قدوسی مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از این دوره از رقابت ها بازدید کرده و از نزدیک در جریان تولید محتوا توسط تیم های شرکت کننده قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در دومین روز از نخستین رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج، کریمی قدوسی مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از این دوره از رقابت ها بازدید کرده و از نزدیک در جریان تولید محتوا توسط تیم های شرکت کننده قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در همین راستا مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با بازدید از گروه های تولید انیمیشن، بازی و نرم افزار در جریان محورهای مسابقه و طرح های ارائه شده قرار گرفت.

,

وی از برگزاری این مسابقات در این سطح ابراز خوشحالی کرد و با بسیاری از بازی سازان به گفتگو پیرامون طرح های آنها پرداخت.

,

, ,

اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در ۸ و ۹ و ۱۰ آذرماه برای اولین بار در ۴ محور مشخص آغاز به کار کرد؛ این رویداد اولین عرصه در بعد رویدادی این گردهمایی است که یک رقابت ۴۸ ساعته با حضور یکصد تیم سه نفره و با موضوع از پیش تعیین نشده از سوی رئیس سازمان بسیج ابلاغ و آغاز شد.

,

۱۰۰ تیم سه نفره از متخصصان عرصه های مجازی در محورهای تولید نرم افزار تلفن همراه بازی های ویدئویی و انیمیشن های دو بعدی با هم رقابت می کنند.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه