اخبار داغ

حجت‌الاسلام قرائتی در ساری تاکید کرد؛

ضرورت اهتمام بیشتر مدیران ادارات به اقامه نماز جماعت/پرداخت زکات جدی گرفته نمی‌شود

ضرورت اهتمام بیشتر مدیران ادارات به اقامه نماز جماعت/پرداخت زکات جدی گرفته نمی‌شود
رئیس ستاد اقامه نماز کشور به‌ضرورت اهتمام بیشتر مدیران ادارات به اقامه نماز جماعت اشاره و گفت: نمازخانه ادارات باید هم‌مرتبه با دفتر مدیران کل باشد نه اینکه دفتر مدیر در رأس و نمازخانه ادارات در کف باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام قرائتی بعد از ظهر امروز در چهارمین اجلاس استانی نماز مازندران که در دانشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد با اشاره به اهمیت نماز، گفت: تمام کمالات در نماز موجود است، در قرآن به هیچ عبادتی به‌اندازه نماز اهمیت داده نشده؛ تا جایی که بیش از یک‌صد آیه در مورد نماز و مسائل مربوط به آن نازل‌شده است.

وی با تأکید بر جایگاه معلمی و تأثیر آن در ترویج نماز، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در ترویج نماز منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود به‌گونه‌ای که به هراندازه در زمینهٔ نماز سرمایه‌گذاری و فعالیت شود شاهد از بین رفتن و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه هستیم.

رئیس ستاد اقامه نماز با بیان اینکه متأسفانه در جامعه پرداخت زکات جدی گرفته نمی‌شود، اظهار کرد: زکات به‌عنوان یک عامل باید برای توانمند کردن فقرا و در راستای اقتصاد و شکوفایی افراد نیازمند استفاده شود بنابراین زکات باید به شکل صحیح جمع‌آوری شود و به اصول پرداخت زکات باید پایبند بود.

حجت‌الاسلام قرائتی به‌ضرورت اهتمام بیشتر مدیران ادارات به اقامه نماز جماعت اشاره کرد و گفت: نمازخانه ادارات باید هم‌مرتبه با دفتر مدیران کل باشد نه اینکه دفتر مدیر در رأس و نمازخانه ادارات در کف باشند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه