اخبار داغ

تام هنکس «پدر ژِپِتو» می‌شود

تام هنکس «پدر ژِپِتو» می‌شود
تام هنکس هنرپیشه دارنده اسکار در فیلم جدید پینوکیو در نقش «پدر ژپتو» ظاهر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از یونایتد پرس، تام هنکس هنرپیشه دارنده اسکار در فیلم جدید پینوکیو به کارگردانی «پل کینگ» با اقتباس از کارتون قدیمی، در نقش «پدر ژپتو» ظاهر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  یونایتد پرس، ,

پینوکیو شخصیت اصلی این فیلم، عروسکی است ساخته شده توسط پدر ژپتوی عروسک‌ساز که بواسطه یک فرشته مهربان جان می‌گیرد و سخن می‌گوید و می‌خواهد پسربچه‌ای واقعی شود. هالیوود ریپورتر و وِرایِتی گزارش کردند که تام هنکس در حال مذاکره برای ایفای نقش پدر ژپتو، خالق پینوکیو است.

,

«گیِرمو دل‌تورو» کارگردان دارنده اسکار کارگردانی بخاطر فیلم «شکل آب»، ماه گذشته اعلام کرد که در حال کار روی پروژه «پینوکیو» برای کمپانی نت‌فلیکس است.

,

پینوکیوی جدید ترکیبی از کارتون کلاسیک با صحنه‌های لایواَکشن و صحنه‌های خلق شده توسط کامپیوتر است.

,

تام هنکس سابقه طولانی در همکاری با کمپانی دیزنی دارد و در بسیاری فیلم‌ها صداپیشگی کرده که از آن جمله می‌توان به «وودی گاوچران» در داستان اسباب‌بازی سال ۱۹۹۵ و نیز در سال ۲۰۱۳ در فیلم «نجات آقای بَنکس» اشاره کرد.

,

دیزنی در سال ۲۰۱۶ «کتاب جنگل» و در سال ۲۰۱۷ «دیو و دلبر» را بازسازی کرد که با موفقیت و استقبال فراوان همراه بود. نسخه‌های جدیدی از «شیرشاه» «علاء‌الدین» و «دامبو» با بهره از ترکیب لایو اَکشن و فوتو رئال و انیمیشن به شیوه‌ای بسیار جذاب و دیدنی درحال تولید است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه