اخبار داغ

روزانه فقط 30 درصد میوه‌های بازار کرمانشاه به فروش می‌رود؛

میوه‌های ممنوعه؛ دهان‌کجی به تورم دولتی‌ها

میوه‌های ممنوعه؛ دهان‌کجی به تورم دولتی‌ها
قیمت بالای میوه و کاهش قدرت خرید شهروندان کرمانشاهی موجب شده تا روزانه تنها 30 درصد میوه‌های بازار این کلانشهر یک میلیون‌نفری به فروش برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، کافی است به هوای خرید چند کیلو میوه سری به بازار روز کرمانشاه بیاندازید تا کلا هوای میوه خوردن از سرتان بفتند؛ اگر کارگر روزمزد هم باشید و آخر شب باشد که باید تمام حقوق یک روزه‌ات را برای خریدن چند کیلو میوه بگذارید تا با دست خالی راهی خانه نشوید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

شکاف به وجود آمده بین دستمزدها و قیمت میوه این روزها تنها قشر ضعیف جامعه را تحت فشار قرار داده و آنها دیگر توان خرید میوه را ندارند.

,

همین چند روز پیش بود که رییس جمهور اعلام کرد در ماه آبان نسبت به ماه‌های قبل تورم یک ماهه یک‌سوم شده است؛ قیمت اجناس در بازار چیز دیگری را نشان می‌دهد.

 

,
,
,

ا

, ا,

 

,

کمبود میوه در کرمانشاه نداریم /قدرت خرید مردم پایین است

,

عیسی حاج‌علیانی، رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: در حال حاضر از نظر میزان عرضه میوه در سطح استان کرمانشاه هیچگونه مشکلی وجود ندارد تنها مشکل ما پایین بودن قدرت خرید مردم است.وی افزود: فروش میوه در کرمانشاه رضایت‌بخش نیست به گونه ای که روزانه به طور متوسط ۳۰ درصد از مجموع میوه ها در بازارهای کرمانشاه به فروش می رسد.

 

,
,
,

ا

, ا,

 

,

وی افزود: فروش میوه در کرمانشاه رضایت‌بخش نیست به گونه ای که روزانه به طور متوسط ۳۰ درصد از مجموع میوه ها در بازارهای کرمانشاه به فروش می رسد.

حاجی‌علیانی با اشاره به اینکه وضعیت مالی نامناسب و بالا بودن قیمت‌ها در کاهش قدرت خرید مردم اثرگذار بوده گفت: با توجه به کاهش تقاضای مردم برای خرید میوه نه تنها قیمت میوه‌ها افزایش نداشته بلکه شاهد کاهش آن نیز بوده ایم.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه موز و سیب را گرانترین میوه های موجود در بازار دانست و گفت: البته سیب اقلام مختلفی دارد و از ۲۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ تومان متغیر و قیمت موز نیز بین ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان در نوسان است.

وی گفت: محصولاتی مثل انگور و سیب میوه های فعلی خود منطقه کرمانشاه هستند که عرضه آن ها رو به اتمام است.

حاجی‌علیانی با بیان اینکه این میوه ها در کرمانشاه با قیمت مناسب به فروش می رسد افزود: همچنین پرتقال، نارنگی و لیمو شیرین ارزان ترین میوه های بازار هستند.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه قیمت لیمو شیرین را از ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان و پرتقال و نارنگی را از یک‌هزار و ۸۰۰ تا ۲۲۰۰ تومان متغیر دانست.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه