اخبار داغ

تحولات میدانی استان ساحلی «الحدیده»؛

ده‌ها تن از شورشیان در اثر حمله پهپادهای انصارالله به هلاکت رسیدند

ده‌ها تن از شورشیان در اثر حمله پهپادهای انصارالله به هلاکت رسیدند
ده‌ها تن از شورشیان وابسته به ائتلاف در اثر حمله دقیق پهپادهای انصارالله در محور غربی استان الحدیده، کشته و زخمی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با ادامه درگیری‌ها در محورهای شمال شرقی، شرق، جنوب شرقی و جنوب غربی شهر ساحلی «الحدیده»، از محور غربی استان خبر می‌رسد، دور جدیدی از حمله‌های رزمندگان علیه مزدوران آغازشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شبکه خبری «المسیرة نت» یمن اعلام کرد: نیروهای ویژه یمنی موفق شدند چند گروه از شورشیان وابسته به ائتلاف «غربی، عربی و صهیونیستی» را در اطراف منطقه «جبیله» واقع در غرب استان الحدیده شناسایی کنند و اطلاعات را در اختیار فرماندهان قرار دهند.

,

سپس پهپادهای انصارالله بعد از دریافت اطلاعات به پرواز درآمدند و بر اساس اطلاعات دریافت شده، مواضع شورشیان را در منطقه به‌طور دقیق مورد هدف قراردادند.

,

بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، ده‌ها تن از شورشیان در اثر حمله دقیق پهپادها، کشته و زخمی شدند و خسارت شدیدی به تجهیزات نظامی آن‌ها واردشده است.

,

هم‌زمان رزمندگان یمنی در مناطق «الفازه، الجاح الاسفل، النخیله و غرب تحیتا» واقع در غرب استان دست برتر رادارند و مسیر برای ورود شورشیان و تجهیزات را به سمت شهر الحدیده همچنان مسدود است.

,

نیروهای هوایی و دریایی ائتلاف نیز به‌منظور جبران شکست‌های پی‌درپی خود و تضعیف روحیه مردم، موج جدیدی از حمله‌های خود را علیه مناطق مسکونی شهر و روستاهای استان آغاز کرده‌اند.

,

حمله گسترده جنگنده‌های عمدتاً رژیم سعودی به منطقه «الحوک»، منجر به شهید و زخمی شدن 14 تن از ساکنان شده است؛ شماری از قربانیان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

,

حمله گسترده پهپادهای ائتلاف به محله‌های مسکونی منطقه «المیناء»، منجر به شهید و زخمی شدن پنج‌تن شده است.

,

از شرق شهر الحدیده خبر می‌رسد، ائتلاف و شورشیان وابسته به آن‌ها روستای «الزعفران» واقع در منطقه «کیلو 16» را با 40 موشک مورد هدف قرار داده‌اند و خسارت زیادی را به مزارع و املاک ساکنان وارد کرده‌اند.

,

صدها تن از ساکنان استان الحدیده در شش ماه گذشته در اثر حمله گسترده هوایی و دریایی ائتلاف و شورشیان وابسته به آن‌ها، شهید و زخمی شده‌اند.

,

المسیرة نت

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه