اخبار داغ

مدیر طرح ساماندهی چهارباغ اصفهان خبرداد؛

سامان دهی کافه استریت ها با استانداردهای جهانی در چهارباغ/ امیدواری برای تبدیل چهارباغ به مقصد گردشگری

سامان دهی کافه استریت ها با استانداردهای جهانی در چهارباغ/ امیدواری برای تبدیل چهارباغ به مقصد گردشگری
مدیر طرح ساماندهی چهارباغ با بیان اینکه امیدواریم روزی برسد که چهارباغ  را به عنوان مقصد گردشگری بدانیم، گفت: کافه استریت های چهارباغ باید با استانداردهای جهانی تطبیق پیدا کنند و تورلیدرها نیز بیشتر در چهارباغ رفت و آمد داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید سهرابی در گفت و گو با صاحب نیوز اظهار کرد: سرزندگی سازی یک مفهوم کلی است که شامل هر آن چیزی می شود که به چهارباغ رونق ببخشیم اما اولویت بندی خاص خود را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی ادامه داد: آنچه از چهارباغ از دست داده مثل تئاتر اصفهان را به آن باید برگردانیم چراکه مباحث هنری در آن به طور قوی دیده شده بوده است.

,

مدیر طرح ساماندهی چهارباغ عنوان کرد: نگارخانه و موزه ها و گالری های مختلف در چهارباغ وجود داشتند که از جمله بسترهای ریشه ای و زیرساختی این محوطه هستند که باید در ابتدا در این محدوده ایجاد شود.

,

وی با بیان اینکه گردشگری نیز در این محدوده باید تقویت شود، افزود: کافه استریت ها باید با استانداردهای جهانی تطبیق پیدا کند و تورلیدرها نیز بیشتر در چهارباغ رفت و آمد داشته باشند.

,

سهرابی تصریح کرد: باز آفرینی چهارباغ با آن 6 حوض معروف مصوب شده که در محور میانی قرار گرفته و می توان گفت شاه  بیت غزل چهارباغ و مرکز ثقل آن است؛ امیدواریم روزی برسد ک چهارباغ  را گذر تعریف نکنیم و آن را مقصد بدانیم.

,

وی خاطرنشان کرد: درختان خیمه گاه چهارباغ را تشکیل می دهند به همین دلیل باید فضای سبز آن را رونق داد که اگر آن را از چهارباغ حذف کنیم چیزی از چهارباغ نخواهد ماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه