اخبار داغ

پیش بینی فروباشی بورس آمریکا در سال 2019 + عکس

پیش بینی فروباشی بورس آمریکا در سال 2019 + عکس
فواد ایزدی، تحلیلگر مسائل آمریکا با استناد به اظهار نظر استراتژیست ارشد شرکت مالی مورگان استانلی، از فروپاشی بورس آمریکا در سال 2019 خبر داد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی آمریکایی ها با رییس جمهور پر حاشیه و متقلب شان دست و پنجه نرم می کنند که برخی از آگاهان اقتصادی خبر از شوک بزرگی در اقتصاد این کشور می دهند.

, به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی آمریکایی ها با رییس جمهور پر حاشیه و متقلب شان دست و پنجه نرم می کنند که برخی از آگاهان اقتصادی خبر از شوک بزرگی در اقتصاد این کشور می دهند., شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فواد ایزدی، تحلیلگر مسائل آمریکا با انتشار بخشی از فیلم برنامه فرید زکریا مجری مشهور آمریکایی که به تحلیل اوضاع اقتصادی امریکا می پردازد، نوشت: گزارش سی ان ان درباره "فروپاشی" بازار بورس آمریکا در سال 2019.

, فواد ایزدی، تحلیلگر مسائل آمریکا با انتشار بخشی از فیلم برنامه فرید زکریا مجری مشهور آمریکایی که به تحلیل اوضاع اقتصادی امریکا می پردازد، نوشت: گزارش سی ان ان درباره "فروپاشی" بازار بورس آمریکا در سال 2019., گزارش سی ان ان درباره "فروپاشی" بازار بورس آمریکا , در سال , 2019.,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه