اخبار داغ

فرماندار چالدران:

۲۴۰ میلیارد ریال طرح اشتغال بنیاد علوی در چالدران تصویب شد

۲۴۰ میلیارد ریال طرح اشتغال بنیاد علوی در چالدران تصویب شد
۶۵ طرح اشتغالزا با تسهیلات مورد نیاز بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در کمیته های اشتغال بنیاد علوی مورد بررسی قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، کریم حسین زاده امروز در جلسه بررسی طرح های اشتغال بنیاد مستضعفان در چالدران گفت : علاوه بر آن، ۶۵ طرح اشتغالزا با تسهیلات مورد نیاز بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در کمیته های اشتغال بنیاد علوی مورد بررسی قرار گرفته که از این تعداد ۳۵ طرح به مرحله عقد قرارداد رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی اضافه کرد: همچنین پنج طرح با تسهیلات مورد نیاز ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات لازم را دریافت کرده و به بهره برداری رسیده است.
وی بیان کرد: طرح های توسعه کشاورزی، صنایع تبدیلی، خدمات و طرح های محرومیت زدایی روستایی از جمله این طرح ها به شمار می رود.
فرماندار چالدران ادامه داد: اقدامات بنیاد علوی در راستای اعطای تسهیلات اشتغالزایی به روستاییان و مناطق محروم یک رویکرد مثبت در جهت ارتقای شاخص های عمرانی و توسعه ای به ویژه در روستاهای شهرستان بوده است .
حسین زاده مشکل اخذ وثیقه برای اعطای وام های اشتغالزایی را یکی از اساسی ترین مشکلات متقاضیان دریافت اینگونه تسهیلات دانست و گفت: بنیاد علوی باید شرایطی فراهم کند تا بروکراسی اداری اخذ تسهیلات کاهش یابد و روند اخذ این تسهیلات توسط متقاضیان تسهیل شود.
وی با تاکید بر بررسی و نظارت دقیق طرح های ارائه شده جهت دریافت تسهیلات افزود: طرح های ارسالی به بانک سینا برای دریافت تسهیلات در صورتی که توجیه اقتصادی داشته باشند و در خصوص تامین وثیقه مربوطه نیز مشکلی نداشته باشند، در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گرفته و وام درخواستی به متقاضیان اعطا شود.
بنیاد علوی در راستای محرومیت زدایی از چهره چالدران به عنوان یکی از شهرستان های محروم کشور، در این شهرستان سرمایه گذاری کرده است.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه