اخبار داغ

رئیس هیئت گلف چهارمحال و بختیاری ابقا شد

رئیس هیئت گلف چهارمحال و بختیاری ابقا شد
احمد بیابانی رئیس هیئت گلف چهارمحال و بختیاری در مجمع انتخاباتی این هیئت با کسب صددرصدی آرا در سمت خود ابقا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز ، مجمع انتخاباتی هیئت گلف استان روز گذشته  با حضور «حمید عزیزی» رئیس فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

در این مجمع، احمد بیابانی با کسب ۱۴ رأی اعضای مجمع، برای چهار سال دیگر سکان هدایت این هیئت را در دست گرفت.

حمید عزیزی، رئیس فدراسون گلف جمهوری اسلامی ایران در مجمع انتخابات این هیأت با تاکید بر اینکه گلف دوستدار محیط زیست است، گفت: این رشته ورزشی پیوند دهنده اقتصاد، خانواده و طبیعت است در حالیکه در ایران رشته گلف هنوز به جایگاه اصلی خود نرسیده است و برای جبران آن باید در تمامی استانها این رشته توسعه یابد.

عزیزی گفت: در راستای حمایت از توسعه این رشته ورزشی ۷۵۰ میلیون ریال به چهارمحال و بختیاری با همکاری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون گلف و اداره کل ورزش و جوانان اختصاص می یابد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در ادامه با تأکید بر اینکه رؤسای هیأت‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری باید توسعه متوازن در استان را مدنظر داشته باشند، تصریح کرد: اگر بخواهیم ورزش گلف به یک ورزش همگانی تبدیل شود باید از طریق کمیته‌های شهرستانی اقدام کرد.

حمید کریمی تأکید کرد: در کشور توان اینکه میلیون‌ها مترمربع زمین گلف ساخته شود وجود ندارد از همین رو می‌توان با استفاده بهینه از ظرفیت‌ پارک‌ها در سطح شهرها، پارک‌گلف‌ها را ایجاد کرد تا علاقه‌مندان در زمان‌هایی از روز بتوانند به تمرین بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: هیات گلف چهارمحال و بختیاری باید به دنبال جذب حامیان مالی با شیوه های مختلف باشد و از آمادگی این اداره کل از برگزاری مسابقات ملی و اردوهای سراسری گلف در این استان خبر داد.

گفتنی است حمید عزیزی پس از پایان این نشست به همراه مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضای این مجمع از نخستین آکادمی گلف این استان واقع در شهرکرد بازدید کرد.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه