اخبار داغ

تحولات میدانی شمال سوریه؛

ادامه حملات تروریست‌ها به مناطق مسکونی استان‌های حماه و حلب+تصاویر

ادامه حملات تروریست‌ها به مناطق مسکونی استان‌های حماه و حلب+تصاویر
شمار زیادی از ساکنان غرب استان حلب و شمال استان حماه در اثر حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها، شهید و زخمی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با ادامه شکست‌های پی‌درپی تروریست‌ها در جبهه‌های غرب حلب، شمال و شمال غرب حماه، شرق و جنوب شرق ادلب و شمال استان لاذقیه، تکفیری‌ها مناطق مسکونی را با ده‌ها خمپاره مورد هدف قراردادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سایت خبری «المراسون» سوریه اعلام کرد: تروریست‌های تکفیری عمدتاً تحت حمایت «هیات تحریرالشام» موجود در محور غربی شهر حلب، در چند روز گذشته بیش از 35 خمپاره را به محله‌های غربی شهر ازجمله «جمعیه الزهراء، حلب الجدیده، خالدیه، الشهباء و ...» مورد هدف قرار داده‌اند و شماری از ساکنان را شهید و زخمی کردند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، تروریست‌ها در این حمله‌ها، خسارت سنگینی را به خانه‌ها و زیرساخت‌های محله‌ها وارد کرده‌اند.

,

هم‌زمان ارتش سوریه با رصد محل شلیک خمپاره، مناطق دشمن را با موشک‌های کاتیوشا و توپخانه مورد هدف قراردادند و ده‌ها تن از تروریست‌ها را کشته و زخمی کردند و خسارت سنگینی را به تجهیزات نظامی آن‌ها وارد کردند.

,

از شمال استان حماه خبر می‌رسد، چند گروه از تروریست‌های «جبهه النصره، جیش العزه، حراس الدین و حزب الترکستانی» حمله‌های جدیدی را در چند روز گذشته علیه مواضع رزمندگان سوری در محورهای «اللطمانه، الزلاقیات، زلین و ...» انجام دادند که با واکنش به‌موقع نیروها، حمله‌ها به‌طور کامل دفع و خنثی شد.

,

تروریست‌های عمدتاً تحت حمایت «هیات تحریرالشام» از آتش‌بس به وجود آمده در مناطق خط تماس با ارتش استفاده می‌کنند و مواضع رزمندگان و مناطق مسکونی را مورد هدف و حمله خود قرار می‌دهند.

,

بخش وسیعی از استان ادلب، غرب و جنوب غرب استان حلب، شمال و شمال غرب استان حماه و شمال استان لاذقیه تحت اشغال گروه‌های تروریستی «جبهه النُصره، حزب الترکستانی، جیش العزه، حراس الدین و ...» است.

,

المراسون

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه