اخبار داغ

تحولات میدانی یمن؛

حمله گسترده پهپادهای انصارالله علیه پایگاه فرماندهان شورشیان وابسته به ائتلاف

حمله گسترده پهپادهای انصارالله علیه پایگاه فرماندهان شورشیان وابسته به ائتلاف
شماری از فرماندهان شورشیان وابسته به ائتلاف در اثر حمله دقیق پهپادهای انصارالله به هلاکت رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با ادامه درگیری و پیشروی رزمندگان «انصارالله» و ارتش یمن در جبهه‌های جنوب غربی و غربی استان الجوف، گروهی از نیروهای نفوذی یمنی موفق شدند تجمع فرماندهان شورشیان وابسته به ائتلاف «عربی، غربی و صهیونیستی» را دریکی از پایگاه‌های نظامی در غرب استان شناسایی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سایت خبری «اعلام الحربی» وابسته به جریان مقاومت اعلام کرد: نیروهای نفوذی یمنی بعد از شناسایی و رصد دقیق پایگاه دشمن، اطلاعات را به‌صورت دقیق در اختیار نیروی هوایی یمن گذاشتند.

,

سپس پهپادهای انصارالله بعد از دریافت اطلاعات به پرواز درآمدند و پایگاه را به‌صورت دقیق مورد هدف قراردادند.

,

به گفته منابع، هدف با دقت کامل صورت گرفته و علاوه بر تخریب بخشی از پایگاه، شماری از فرماندهان به همراه محافظان کشته و زخمی شده‌اند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، در این حمله همچنین مقادیر زیادی تجهیزات نظامی و چند خودرو منهدم شده است.

,

پهپادهای انصارالله در یک ماه گذشته همچنین موفق شدند محل اجتماع فرماندهان شورشیان را در پایگاه نظامی «ماس» در غرب استان مورد هدف قراردادند و ده‌ها تن از آن‌ها را کشته و زخمی کردند.

,

بر اساس اعلام رسانه‌های یمنی، در چند حمله گذشته پهپادهای انصارالله علیه پایگاه‌های دشمن، شمار زیادی از افسران اطلاعاتی رژیم‌های «سعودی، اماراتی و...» نیز به هلاکت رسیده‌اند.

,

از محور جنوب غربی استان خبر می‌رسد، رزمندگان یمنی عملیات جدیدی را در محور منطقه «المتون» آغاز کردند و توانستند بعد از شکستن خطوط دفاعی دشمن، چند منطقه را تحت کنترل خود دربیاوردند و ده‌ها تن از مزدوران را کشته و زخمی کنند.

,

استان الجوف در شمال یمن واقع‌شده و هم‌مرز با استان «نجران» عربستان است. این استان راهبردی از محور غربی، دروازه شرقی استان‌های «صعده و عمران» یمن محسوب می‌شود.

,

المسیرة نت

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه