اخبار داغ

کارشناس رسانه:

روزی اثرگذاری نیروهای انقلابی در فضای مجازی یک آرزو بود/ دست برتر نیرو‌های انقلابی در حوزه رسانه‌های برخط

روزی اثرگذاری نیروهای انقلابی در فضای مجازی یک آرزو بود/ دست برتر نیرو‌های انقلابی در حوزه رسانه‌های برخط
کارشناس علوم رسانه گفت: زمانی آرزو بود که نیروهای انقلابی در فضای مجازی اثرگذار باشند اما امروز در حوزه رسانه‌های مجازی، نیروی‌های انقلابی دست برتر دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول شکری نیا در گفت‌وگو با صاحب نیوز بابیان اینکه حضور همه اقشار جامعه در فضای مجازی امروز یک ضرورت است، اظهار کرد: نیروهای انقلابی تلاش می‌کنند در حوزه‌ها و لایحه‌های مختلف فضای مجازی حضور، بروز و ظهور داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

کارشناس علوم رسانه گفت: می‌توانیم با استفاده از نیروی جوان مؤمن انقلابی و پای‌کار، دلسوز، همه ظرفیت‌های حوزه فضای مجازی را به سمت اهداف انقلاب اسلامی به حرکت دربیاوریم.

,

وی با اشاره به اینکه کار ما در عرصه فضای مجازی باید جذب نیروهای جوان انقلابی و خصوصاً نسل چهارم و پنجم انقلاب باشد، افزود: زمانی آرزو بود که نیروهای انقلابی در فضای مجازی اثرگذار باشند اما امروز در حوزه رسانه‌های مجازی، نیروی‌های انقلابی دست برتر دارند.

,

شکری نیا بیان کرد: در لایه‌های دیگر فضای مجازی کمی ضعیف بودیم که با ورود هوشمندانه بسیجیان در این عرصه‌ها، کار به شکل جدی در حال انجام است و به یاری خدا آینده از آن نیروهای جوان و انقلابی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه