اخبار داغ

نفس شهر تنگ شد؛

سه روز پی در پی هوای ناسالم در اصفهان/ اصفهان تنها دو روز پاک در آذرماه تجربه کرده است

سه روز پی در پی هوای ناسالم در اصفهان/ اصفهان تنها دو روز پاک در آذرماه تجربه کرده است
کارشناس مسئول کیفیت هوای محیط زیست استان اصفهان گفت: سه روز از اینکه هوای اصفهان ناسالم برای عموم است می گذرد و شهر تنها دو روز هوای پاک در آذرماه تجربه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود مزارع  در گفت و گو با صاحب نیوز اظهار کرد: کیفیت هوای کلانشهر اصفهان از ۲۴ ساعت گذشته تا ۷صبح امروز دوشنبه ۱۲آذر با میانگین ۱۵۳ در وضعیت ناسالم برای عموم ثبت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی ادامه داد: میانگین میزان غلظت آلاینده‌های هوا در این شهر نسبت به روز گذشته 2 واحد کاهش یافته است.

,

کارشناس مسئول کیفیت هوای محیط زیست استان اصفهان عنوان کرد: بر اساس شاخص (A Q I) آلاینده‌های موجود درهوای میدان احمد آباد 159، خیابان دانشگاه 169، خیابان استانداری 159،بزرگراه خزاری 169گزارش شده که برای عموم ناسالم است؛ علاوه بر آن خیابان پروین با 136 واحد و خیابان رودکی با 135 واحد و خیابان چهارباغ خواجو 145 واحد برای گروه های حساس ناسالم است.

,

وی خاطر نشان کرد: از اول آذرماه تاکنون اصفهان به دلیل بارش ها دو روز هوای پاک را تجربه کرد برهمین اساس در آذرماه سه روز هوای سالم، پنج روز هوای ناسالم برای گروه های حساس و سه روز هوای ناسالم برای عموم در اصفهان وجود داشته است.

,

گفتنی است با وجود آلودگی هوا، ستاد بحران هنوز تصمیمی در رابطه با تعطیلی مدارس و یا اقدامات مقابله ای در این زمینه نگرفته است.

,

انتهای پبام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه