اخبار داغ

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

صحبت های پروانه سلحشوری پیرامون حجاب منطقی نیست/ زنان ایرانی بیش از ۷۰ سال چادر سر می کنند و مشکلی در این زمینه ندارند

صحبت های پروانه سلحشوری پیرامون حجاب منطقی نیست/ زنان ایرانی بیش از ۷۰ سال چادر سر می کنند و مشکلی در این زمینه ندارند
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: صحبت های پروانه سلحشوری پیرامون حجاب منطقی نیست چراکه خانم ها به طور میانگین 70 سال چادر سرمی کنند و مشکلی هم در این زمینه ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد سالک در گفت و گو با صاحب نیوز اظهار کرد: چادر حجاب برتر است و خانم ها باید از این حجاب برتر با قدرت صیانت و حفاظت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی در ادامه با اشاره  به صحبت های پروانه سلحشوری، نماینده کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه از گردن درد از عواض چادر سر کردن است افزود: اگر چادر باعث گردن درد می شود باید مادران و خانم هایی که 70 سال هست چادر سر می کنند دچار این عارضه شده باشند.

,

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: من فکر می کنم خانم سلحشوری می خواهد یک بهانه ای پیدا کند تا چادر را از سر بردارد این موضوع نیاز ندارد به اینکه چادری که میلیون ها انسان در کشور به سر کردن آن افتخار می کنند و از خود حفاظت می کنند توهین شود.

,

وی خاطر نشان کرد: حرف های گفته شده توسط خانم سلحشوری اصلاً منطقی نیست، این صحبت ها از سوی یک نماینده مجلس بسیار ناصواب است آن هم وقتی عضو کمیسیون فرهنگی است و این کمیسیون باید مدافع عفاف و حجاب باشد نه اینکه این گونه با چادر برخورد کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه