اخبار داغ

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی:

برخی افراد از روی سیاست زدگی به دنبال تغییرقانون اساسی هستند

برخی افراد از روی سیاست زدگی به دنبال تغییرقانون اساسی هستند
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای گفت: متاسفانه شاهد هستیم برخی افراد از روی سیاست زدگی و نه از روی دلسوزی دم از بازنگری در قانون اساسی می زنند که نه تنها به نتیجه نخواهد رسید بلکه بازخورد خوبی نیز در کشور و جامعه ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی شهریاری در گفتگو با خبرنگار قم فردا،  با اشاره به 12 آذرماه که روز قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می باشد، اظهار داشت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بیشترین اصول و مواد خود را از قانون اساسی فرانسه گرفته است.
وی با بیان این که برخی افراد صحبت از بازنگری در قانون اساسی می کنند، ابراز داشت: آیا لازم است که در قانون اساسی بازنگری بشود یا نه این بستگی دارد که در چه مقطع زمانی هستیم ولی خوب راهکار تغییر قانون اساسی در خود قانون اساسی پیش بینی شده است.
شهریاری بازنگری در قانون اساسی را منتفی ندانست و گفت: شاید الان از لحاظ زمانی مناسب نباشد اما اگر در یک فضای منطقی و آرام نه سیاست زدگی لازم باشد می شود برخی موارد آن را بازنگری کرد تا کشور وضعیت بهتری به خود بگیرد.
وی ادامه داد: متاسفانه شاهد هستیم برخی افراد از روی سیاست زدگی و نه از روی دلسوزی دم از بازنگری در قانون اساسی می زنند که نه تنها به نتیجه نخواهد رسید بلکه بازخورد خوبی نیز در کشور و جامعه ندارد.
نماینده مردم زاهدان افزود: در شرایط فعلی نیاز کشور اتحاد و همدلی در برابر دشمنان نظام است که جنگ اقتصادی را علیه کشورمان ایجاد کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه