اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اعزام بیش از ۳۰۰۰ دانش‌آموز در قالب ۹ کاروان به اردوهای راهیان نور

اعزام بیش از ۳۰۰۰ دانش‌آموز در قالب ۹ کاروان به اردوهای راهیان نور
مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: اوایل مهرماه ۲۰۰ نفر به اردوهای دانشجویی اعزام شدند، همچنین هم‌زمان با سراسر کشور کاروان‌های رسمی دانش‌آموزی و از ۱۵ مهرماه از مرجع شهید حججی نجف آباد آغاز شد و تا امروز درقالب ۹ کاروان دانش‌آموزی و جمعا ۳ هزار و ۷۰۰ نفر از شهرستان‌های بروجن، اردل، لردگان و کوهرنگ و ناحیه عشایری اعزام داشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس رحیمی مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص اردوهای راهیان نور اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ارتباط برقرار کردن جوانان امروز با جوانان زمان انقلاب و... از اهداف برگزاری این اردوها هستند.

وی افزود: در بحث راهیان نور از ابتدای امسال تاکنون هم اعزام کاروان عمومی داشتیم، هم دانش‌آموزی و هم کاروان دانشجویی.

رحیمی با اشاره به اینکه در اردیبهشت‌ماه ۲۰۰ نفر برای افتتاح به کرمانشاه اعزام کردیم اضافه کرد: بعد از آن ۷۰۰ نفر برای حضور در اردوهای عمومی راهیان نور اعزام شدند.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری یادآور شد: اوایل مهرماه ۲۰۰ نفر به اردوهای دانشجویی اعزام شدند، همچنین هم‌زمان با سراسر کشور کاروان‌های رسمی دانش‌آموزی و از ۱۵ مهرماه از مرجع شهید حججی نجف آباد آغاز شد و تا امروز درقالب ۹ کاروان دانش‌آموزی و جمعا ۳ هزار و ۷۰۰ نفر از شهرستان‌های بروجن، اردل، لردگان و کوهرنگ و ناحیه عشایری اعزام داشتیم.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در اردوهای راهیان نور اضافه کرد: در کرمانشاه در اردوگاه کربلا مستقر هستیم و از یادمان‌های پادگان ابوذر سرپل ذهاب، یادمان شهید شیرودی، یادمان مطلع‌الفجر در شهرستان گیلان‌غرب، یادمان شهید بهشتی قصر شیرین و یادمان عملیات مرصاد بازدید می‌شود.

رحیمی بیان داشت: شرکت در رزمایش افلاکیان، زیارت تپه نورالشهدای شهدای گمنام و بازدید از آثار باستانی در طاق بستان کرمانشاه هم از دیگر برنامه‌های جانبی این اردوهاست.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این اردوها تا پایان سال ادامه دارد و چهار اردوی دیگر برگزار خواهد شد، ناحیه شهرکرد، کیار و بخش لاران تا ۲۰ آذرماه ادامه دارد و بعد از آن اردوها تا بهمن‌ماه متوقف می‌شود.

وی با اشاره به اعزام پسران به یادمان‌های خوزستان در بهمن‌ماه و برگزاری اردوهای دختران به خوزستان در دهه اول اسفندماه اشاره و خاطرنشان کرد: در ایام نوروز یادمان‌های ما هم در غرب و هم در جنوب فعال هستند و اعزام ویژه راهیان نور دریایی در ایام نوروز به استان بوشهر را در برنامه داریم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه