اخبار داغ

همزمان با سراسر کشور انجام شد؛

مسابقات قرآن کریم دانشجویان و اساتید در اردبیل برگزار شد

مسابقات قرآن کریم دانشجویان و اساتید در اردبیل برگزار شد
همزمان با سراسر کشور، بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای سراسر استان اردبیل برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، همزمان با سراسر کشور بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای سراسر استان اردبیل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

حاج محمدی معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار سبلان ما اظهارداشت: این دوره از مسابقات قرآن کریم به مدت یک روز همزمان با سراسر کشور در 300 واحد دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر استان اردبیل برگزار شد.

,

وی با اشاره به اینکه بیش از 600 نفر از دانشجویان و اساتید واحد دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر استان در مسابقات کتبی بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه های آزاد اسلامی کشور شرکت داشتند افزود: این دوره از مسابقات در سه مرحله واحد، استانی و کشوری و در سه بخش کتبی ، آوای و هنر و ادبیات دینی برگزار می شود.

,

معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: شرکت کننده در ده رشته از قرآن و عترت در بخش های مختلف ترجمه قرآن کریم به فارسی، ادعیه، زیارات، نماز، احکام، ترجمه قرآن کریم به انگلیسی، سیره پیامبر(ص) و اهل بیت (ع ) و آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه باهم به رقابت پرداختند.

,

حاج محمدی گفت: بخش آوایی این دوره از مسابقات بزودی به اطلاع عموم شرکت کنندگان از طریق سایت سامانه دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه