اخبار داغ

ضرورت توجه به ظرفیت نخبگان گمنام:

کهگیلویه وبویراحمد نیازمند مرهمی برای دردهای سترگ+تصاویر

کهگیلویه وبویراحمد نیازمند مرهمی برای دردهای سترگ+تصاویر
استان کهگیلویه وبویراحمد از جمله استان های است که با گذشت بیش از چهار دهه از عمر پر خیر و برکت انقلاب علی رغم تلاش های زیاد صورت گرفته هنوز که هنوز است نیازمند همت مسئولان ملی و استانی برای تسکین درد مردمی است که نیازمند خدمت بی منت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، گفتن درد به تنهایی در هیچ شرایطی چاره ساز نیست چرا که درد را از هر طرف که بخواند درد است ولی اگر نگاه امیدوارانه ای به زندگی و شوق خدمت به مردم را داشته باشید نه تنها درد، درد از بین می رود بلکه در التیام درد نیز تاثیر زیادی خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,
---
, ,

 

,

استان کهگیلویه وبویراحمد از جمله استان های است که با گذشت بیش از چهار دهه از عمر پر خیر و برکت انقلاب علی رغم تلاش های زیاد صورت گرفته هنوز که هنوز است نیازمند همت مسئولان ملی و استانی برای تسکین درد مردمی است که نیازمند خدمت بی منت هستند.

,

مرهم درد های بیماران بدون شک خدمت بی منت کسانی که بدون هیچ گونه دریافت وجهی فقط و فقط برای رضای باری تعالی به شوق خدمت بی منت به مردم به صحنه می آیند و لبخند را بر لبان شکاف خورده روزگار چنان پیوند می کنند که این لبخند با لبخند های قبل از زمین تا آسمان تفاوت دارد.

,

 

,

 

,

---

---
,

---

, ,
---
,

 

,

موسسه خیریه درمان مرهم همان کافور و یا خنثی کننده دردی است که به قول شاعر:" تا درد و ورم فرونشیند/ کافور بر آن ضماد کردند"که می تواند خیلی از درد های نیازمندان دردمند استان های محروم کشور را به آسانی و تنها با حمایت ویژه مسئولان با گروهی از مجرب ترین متخصص های ایران در کمتر از سه الی چهار روز درمان کنند و این کار را در عمل نیز به اثبات رسانیده اند.

,

شاید ایده های ناب و فاخر مدیرعامل این موسسه که خود یکی از دردمندان جامعه بوده است بهترین راه برای تحقق این ایده برای راه اندازی چنین موسسه ای بوده است که امروز وصف موفیقت های آن چنان هویدا است که مجرب ترین پرفوسورها، فوق تخصص ها، متخصص ترین پزشکان در حوزه های مختلف به صورت افتخاری و فقط برای رفع نیاز بیماران دارای بضاعت مالی تخصص و وقت خود را وقف عام می کنند تا بلکه گرهی از کار مردم را به بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: ما باید لباس خدمت به تن کنیم و در کنار هم به مردم خدمت کنیم.

,

 

,
---
, ,

 

,

و امروز کیانی و هزاران کیانی که شاید در گمنامی تمام مشغول خدمت به مردم به خصوص بیماران نیازمند هستند می توانند بخش های عمده ای از محرومیت تاریخی حوزه درمان را با حضور متخصصان و تیم های مختلف پزشکی هرچند گاهی با همکاری مسئولان استانی در کهگیلویه وبویر احمد فراهم کنند تا گرهی زکار مردم باز شود.

,

درمان سوسوی چشمان یک مادر می تواند باعث امید به زندگی شود، درمان شکاف لب یک کودک و یا یک پسر بچه می تواند لبخند سلام زندگی را جاری و ساری نمایند، درمان درد نیازمندان می تواند لبخند رضایت جامعه را به همراه داشته باشد اگر کیانی و کیانی ها وموسسه مرهم و مرهمی های دیگری که در جامعه در حال خدمت هستند را باور کنیم و برای حضور آنان در استان محرومی همانند کهگیلویه وبویراحمدمی توانند مرهمی باشند تا درد و آلام آحاد جامعه را کمتر شود.

,

 

,
---
, ,

 

,

حال وقتی کیانی های در این استان هستند که می توانیم از ظرفیت عظیم چنین نخبگانی برای رفع بخش عمده ای از محرومیت های  حوزه درمان در کهگیلویه وبویراحمد استفاده کنیم تا مرهمی باشند برای دردهای کسانی که علاوه بر درد بیماری درد نداری را نیز به همراه دارند و تبدیل به غده های شدند که تنها نیازمند درمان هستند.

,

حال انتظار داریم مسئولان ارشد استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل و قاطبه مسئولان و مردم برای تسکین دردهای مردم این استان، جوانان موفقی همچون کیانی و کیانی ها را حمایت کنند تا لبخند رضایت را بر لبان آن پیرزن روستایی و یا کودکی که تنها آروزیش حضور در شهر و دیدن مردم و سیمای شهری است را برآورده سازید تا دعای خیرشان بدرقه راه روشن شما گردد.

,

 

,
---
, ,

 

,

گفتنی است محمد علی کیانی مدیرعامل موسسه خیریه درمانی مرهم از فرزندان خطه کهگیلویه وبویراحمد است که موفقیت های بزرگی در زمینه ارائه خدمات درمانی رایگان به جای جای ایران اسلامی در حوزه بهداشت و درمان از بدو تاسیس این موسسه تا کنون داشته اند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه