اخبار داغ

چشم انتظاری مردم برای پایان عملیات راهسازی جاده سوق به دهدشت+تصاویر

چشم انتظاری مردم برای پایان عملیات راهسازی جاده سوق به دهدشت+تصاویر
دیری است که حکایت های زیادی از طولانی شدن پروژه های راه و شهرسازی در استان کهگیلویه وبویراحمد چنان آوازه گوشش است که حتی برای تنها 10کیلومترباید بیش از 13سال صبر کرد تا مردم از وضعیت مدیریت های ضعیف و کارشناسی های آبکی همچنان نالان باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، پروژه های عمرانی بیشترین نقش را در رفع مشکلات جوامع شهری و روستایی دارند که اگر سرعت به همراه نظارت اصولی مطابق با استاندارهای قابل قبول رعایت شود، بدون شک این همه هزینه و اعتبار تا سال ها چنان بر دل مردم خواهد نشست که همه را شاد و خندان خواهیم دید اما اگر قدری این نظارت ها ضعیف شود و پروژه ها نیز طولانی شوند نه عمری از سازه ها می ماند و نه اعتباری بلکه تنها تابلوی از ضعف مسئولان در پیشگاه مردم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,
---
, ,
---
,
---
, ,

 

,

مردم شهرستان های کهگیلویه و لنده سال های سال است که شاهد عملیات راهسازی در جاده سوق به دهدشت یا بهتر بگوییم جاده خون هستند که عملیات اجرایی بیش از 10کیلومتر در آستانه عبور از 14سالگی است که در این سال ها چه مادران، پدران و فرزندانی که قربانی بی تدبیری مسئولان برای 10کیلومتر جاده ان هم در مدت 13سال شده اند.

,

چرا مدیریت ضعیف برخی مسئولان باعث هدر رفت اعتبارات و ایجاد نارضایتی عمومی می شود؟ چرا در برخی شهرستان های همین استان چنین پروژه های در کمتر از دو یا سه سال به بهره برداری می رسند و این پروژه همانند گاو پیشانی سفید همچنان در کهگیلویه خودنمایی می کند و دست اندازها و چاله چوله های آن علاوه بر مخاطرات جانی باعث ضرر و زیان های مالی به شهروندان و وسایط نقلیه نیز شده است.

,

 

,
---
, ,
---
, ,

 

,

در برهه های مختلف زمانی چنان دستگاه های سنگین راهداری را در این محور مستقر می کنند که همه مردم را به این فکر فرو می برند که این پروژه بالاخره پایان خوشی بر همه داغ های دیده شده است ولی با گذشت چندین ماه دوباره به وادی فراموشی سپرده می شود و در بارندگی ها حفره حفره می شود و خودرها همچنان با ورود به این جاده گویی بر طبل بی تدبیری می نوازند مسافران را به بالاو پایین می کوبند.

,

مردم شهرهای سوق و لنده و دهدشت سال های است که چشم انتظار وعده های داده شده و عمل نشده مسئولان هستند هرچند چند ماه پیش نیز وعده اتمام این پروژه را تا دهه فجر 97دادند که امیدواریم این بار نیز شاهد تحقق وعده های آنان باشیم چرا که مردم بهترین قاضی برای تشخیص حق و باطل از همدیگر هستند.

,

 

,
---
, ,
---
, ,

 

,

البته تلاش های صورت گرفته در این سال ها را نباید فراموش کنیم ولی سزاوار نیست 10کیلومتر راه 13 سال طول بکشد وگر نه مردم طعم شیرین خدمت را به خوبی می چشند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه