اخبار داغ

نجات یک پرنده شکاری توسط یک معلم در لردگان+ تصویر

نجات یک پرنده شکاری توسط یک معلم در لردگان+ تصویر
یک پرنده شکاری که در روستای میلاس لردگان دچار آسیب شده بود توسط معلم مدرسه این روستا نجات یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار جهانبین نیوز، یک پرنده شاهین شکاری به علت بارش های شدید باران درشهرستان لردگان در روستای میلاس لردگان دچار آسیب شد.

این پرنده شکاری در نزدیکی مدرسه روستا سقوط کرده بود و به علت شدت جراحات توان پرواز و نجات خودش را نداشته است که توسط معلم مدرسه این روستا پیدا می شود.

 این پرنده شکاری توسط  ولی جاجی پور معلم روستا پیدا می شود و جهت مداوا به مأمورین محیط زیست شهرستان لردگان تحویل داده شد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
, ,


رئیسی کارشناس محیط زیست شهرستان لردگان گفت: در صورت مشاهده پرندگان وحشی که دارای عدم توانایی پرواز یا لرزش دارند بدون تماس با پرنده با اداره محیط زیست یا دامپزشکی به شماره ۰۳۸۳۴۴۵۶۰۶۱ تماس بگیرید.

رئیسی افزود: درصورت تماس با پرنده فورا دست ها را با آب گرم و صابون بشویید و درصورت وجود علائم طب و لرزه فورا به بیمارستان مراجعه کنید.

کارشناس محیط زیست شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از آقای حاجی پور فرهنگی دوست دار محیط زیست ابراز امیدواری کرد و گفت: باید این فرهنگ دوست داری محیط زیست در بین دانش آموزان و مردم نهادینه شود.

 شاهین یکی از مهمترین گونه پرنده شکاری در استان چهارمحال و بختیاری به شمار می رود که جنگل های شهرستان لردگان یکی از مهمترین زیستگاه های آنها به شمار می رود.

,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه