اخبار داغ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اردل خبرداد؛

ایمن سازی محور پر خطر اردل به شهرکرد

ایمن سازی محور پر خطر اردل به شهرکرد
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردل از اجرای عملیات ایمن سازی محور پر خطر و حادثه خیز اردل به شهرکرد خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد عالی پور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردل درگفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بیان این خبر گفت:ایمن‌سازی  محور اردل به شهرکرد (محدوده تنگ درکش ورکش)  در قالب تعریض، ایجاد گارد خاکی، آزادسازی حریم، بازسازی قنو، اصلاح دید در قوس با تلاش شبانه‌روزی راهداران به مدت 2 ماه انجام شد.

عالی پور با بیان اینکه این محور به  طول18 کیلومتر با حجم 11 هزار مترمکعب خاکبرداری به وسیله 4 دستگاه و تلاش 4 راهدار به صورت امانی و با هزینه خود اداره انجام شد افزود:گارد یک کیلومتر خاکی در این محور رو به اتمام است و عملیات ترانشه برداری همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ایمن‌سازی این محور پرتصادف یکی از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان عنوان و بیان کرد: عملیات ایمن‌سازی این محور که یکی از محورهای اصلی و پرحادثه شهرستان است به علت کوهستانی بودن با مشقت بسیار انجام که در نهایت رضایتمندی مردم و مسافران این مسیر را به دنبال داشت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردل خاطرنشان کرد: به سبب موقعیت جغرافیایی شهرستان، بیشتر محورهای اصلی و فرعی آن دارای شیب‌ها و پیچ‌های تند و خطرناکی است که در برخی موارد حادثه‌های منجر به فوت و خسارت‌های مالی زیادی به بهره‌برداران جاده‌ای وارد می‌کند و انشالله با تلاش راهداران تمام نقاط حادثه خیزمحورهای اردل حدف و ایمن سازی خواهند شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه