اخبار داغ

مدیرکل راه آهن هرمزگان:

جابجایی ۱۳.۳ میلیون تن کالا از طریق ناوگان ریلی هرمزگان

جابجایی ۱۳.۳ میلیون تن کالا از طریق ناوگان ریلی هرمزگان
مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت:بالغ بر 13 میلیون و 301هزارو 924تن کالا و محمولات از این طریق ناوگان ریلی استان جابجا شده که رشد 2درصدی به دنبال داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛محمد پورفخری، مدیر کل راه آهن هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به عملکرد هشت ماهه این اداره کل در زمینه بارگیری اظهار کرد:در سال جاری پنج میلیون و 3هزار و 106تن انواع محمولات و مواد معدنی و کالاهای تجاری شامل کانتینر و محمولات ترانزیت بوده که از مبادی ایستگاههای گل گهر، معدن گل گهر و بندر شهید رجایی بارگیری شده و به مقاصد مختلف داخلی و خارجی ارسال گردیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی گفت: در زمینه تخلیه به میزان هشت میلیون و298هزار و 818تن انواع محمولات و مواد معدنی در سایر خطوط تخلیه این اداره کل از جمله پالایشگاه ، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس(بارکو)، بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته7درصد رشد داشته است .

,

پورفخری یاد آور شد:عملکرد این اداره در سال جاری 13 میلیون و 301هزارو 924تن کالا و محمولات بوده که رشد 2درصدی به دنبال داشته است.

,

وی افزود:میزان تن کیلومتر مرزی با رقم پنج میلیارد و 225میلیون و 748هزار و 618تن کیلومتر رشد4 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم زده است.

,

مدیرکل راه آهن هرمزگان با اشاره به عملکرد بندر شهید رجایی خاطر نشان کرد:در این مدت 6میلیون و 17هزار و 633تن کالا توسط ناوگان ریلی جابجا شده که بارگیری کانتینر نیز با حمل 27هزار351 ( TEU)  نسبت به مدت مشابه سال گذشته20 درصد رشد داشته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه