اخبار داغ

معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور:

بازآفرینی شهری می‌تواند برای شهرها درآمد زا باشد/ شهرداران خاکریز اول مطالبات مردم

بازآفرینی شهری می‌تواند برای شهرها درآمد زا باشد/ شهرداران خاکریز اول مطالبات مردم
معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور گفت: بازآفرینی شهری درآمد خوبی برای شهرداری‌ها دارد که لازم است بحث بازآفرینی جدی گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور شب گذشته در اولین گردهمایی شهرداران خراسان‌جنوبی،اظهار کرد:   شهرداران که فرماندهی شهرها را برعهده دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
 
,
وی افزود: شهرداران باعث امنیت شهرها،استان ها و کشور  هستند و با توجه به اینکه اقدامات آنها باعث رضایت و گاهی نارضایتی مردم می‌شود می‌توانند نظر مردم را در جهت مثبت یا منفی تغییر دهند.
,
 
,
 
,
معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور بیان کرد: خاکریز اول مطالبات مردم شهردار ها هستند اگر شهرداران به عنوان خاکریز اول مطالبات مردم ورود جدی داشته و  اعتمادسازی، رفاقت و صمیمیت بین مردم ایجاد کنند موفق خواهند بود.
,
 
,
 
,
 جمالی نژاد گفت: مسائل اقتصادی وجود دارد و هر کس در هر شهری به نوعی درگیر است اما با فکر و تدبیر می‌توان کارهای قشنگ و به دور از دایره روزمرگی انجام داد.
,
 
,
 
,
 وی عنوان کرد: شهرداری‌ها نهادهای مستقل غیردولتی اند و باید دنبال تدابیر، راهکار‌ها، روزنه‌ها و نوآوری جدید برای شهری آباد باشید.
,
 
,
 
,
 جمالی نژاد با بیان اینکه انشاءالله بودجه‌های در نظر گرفته شده برای شهرداری‌ها محقق شود ،گفت: امیدورایم با این بودجه، شهرداری‌ها بتوانند شهرها را متحول کنند.
,
 
,
 
,
وی گفت : شهرداران به دنبال راهکار روش و ایده نو باشند چراکه شهرداری ها با توجه به غیر منعطف بودن هر کاری می‌توانند در راستای آبادانی شهر خود انجام دهند.
,
 
,
 
,
 معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور بیان کرد: در مجموعه امور شهری کم فروشی نداریم، برای بسیاری از موارد مطرح شده در این جلسه پیگیری‌های انجام شده و همه تلاش ما این است که حقی از شهرداری‌ها ضایع نشود.
,
 
,
 
,
 جمالی نژاد عنوان کرد: اصلاح آیین نامه ها، اختصاص خودرو برای شهرداری ها و سایر مسائلی که در این جلسه مطرح شد نیز از قبل پیگیری شده و بعد از این با جدیت دنبال خواهد شد. 
,
 
,
 
,
وی اظهار کرد: در زمینه نوسازی ناوگان درون شهری کارهای خوبی انجام شده است و در مورد پست ها و سمت های دفتر فنی و نیروهای انسانی مشکلی نداشته و آمادگی برای همکاری داریم.
,
 
,
 
,
معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور خاطرنشان کرد: مطالبات شهرداری‌ها از دستگاه‌های اجرایی با استناد به خزانه پیگیری می‌شود و اصلاح ساختار سازمانی و اداری نیز دنبال خواهد شد.
,
 
,
 
,
جمالی نژاد گفت: خراسان جنوبی استان ویژه ای است و یک سری نقاط مثبت در استان وجود دارد که دیده نمی‌شود خراسان جنوبی روی گنج است و باید به این گنج ها توجه کرد.
,
 
,
 
,
 وی اظهار کرد: خراسان جنوبی ظرفیت‌هایی از جمله مرز مشترک، معادن، و ظرفیت های گردشگری دارد که می‌توان راحت از آن کسب درآمد کرد.
,
 
,
 
,
معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور گفت: وقتی زیرساخت‌های هوایی و ریلی بَد است از گردشگر نباید توقع داشت؛ وقتی زیرساخت‌ها فراهم شود قطعا گردشگر نیز به استان خواهد آمد.
,
 
,
 
,
 جمالی نژاد گفت: بازآفرینی شهری درآمد خوبی برای شهرداری‌ها دارد که لازم است بحث بازآفرینی جدی گرفته شود.
,
 
,
 
,
 وی با بیان اینکه در زمینه نوسازی ناوگان ورود شده و کمک می‌کنیم، خاطرنشان کرد: از نمایندگان مجلس درخواست داریم که سهم قیر شهرها را افزایش داده و در بودجه نیز بیاورند.
,
 
,
 
,
  انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه