اخبار داغ

اقامه نماز در برخی ادارات سنندج به دلیل ترس از اشراف رسانه‎ها

اقامه نماز در برخی ادارات سنندج به دلیل ترس از اشراف رسانه‎ها
در برخی ادارات شهرستان سنندج اقامه نماز جماعت ظهر به دلیل ترس از اشراف رسانه ها اقامه می شود و این در حالی است که حتی برخی ادارات هم ابایی از این اشرافیت ندارند و همچنان در مقابل این موضوع مقاومت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، چندی پیش کارکنان یکی از ادارات سنندج از سایت کُردتودی، خواستند تا دلیل مخالفت رئیس این اداره در خصوص اقامه نماز جماعت ظهر در اداره مربوطه را بررسی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,

یکی از کارکنان این اداره از با اظهار گلایه از این ممانعت جناب رئیس، عنوان کرد: این آقای رئیس هر بار در خصوص درخواست کارکنان برای اقامه نماز جماعت و عقد قرارداد با یک ماموستای آئینی، قول های الکی می دهد و چون باید برای این کار حقوق بسیار ناچیزی به ماموستای مربوطه پرداخت کند، از انجام آن سر باز می‌زند.

,

 

,

وقتی موضوع را از مسؤولان مربوط با امور دینی در سنندج جویا شدیم، آنها اعلام کردند که چندین بار از رئیس این اداره خواسته‌اند که جوابگوی درخواست به حق کارکنانش باشد اما این آقای رئیس به بهانه اینکه بودجه ای برای تامین حقوق ماموستایی که قرار است نماز جماعت را برای آنها اقامه کند، ندارد از پذیرش آن خودداری می‌کند.

,

 

,

یکی از مسؤولان مربوط به امورات مذهبی استان گفت: البته در این خصوص با مسؤولان حراست اداره مربوطه در تهران هم صحبت شده است و بهانه های رئیس اداره واقع در سنندج برای آنها توضیح داده شد که آنها اعلام کردند؛ این بهانه ها قابل قبول نیست و بودجه کافی هم وجود دارد.

,

 

,

مسؤول پیگیری این موضوع به خبرنگار کُردتودی، گفت: فعلا از رسانه ای کردن این موضوع خودداری شود تا دوباره با رئیس اداره مربوطه مکاتبه کنند و در صورت مخالفت دوباره اعلام کنند که آن را رسانه ای خواهند کرد که رئیس اداره مربوطه بلافاصله موضوع را قبول کرده و گفته است از همین امروز یک ماموستا را برای عقد قرارداد به این اداره بفرستید تا از این به بعد نماز ظهر را به جماعت برای کارکنان اقامه کند.

, کُردتودی،,

 

,

البته مسؤول پیگیری موضوع مربوطه به خبرنگار ما گفت: این داستان در برخی ادارات و بخش های خصوص دیگر هم وجود دارد و در یکی از شرکت های خصوصی شهرستان سنندج، امام جماعت را جواب کرده اند و به او گفته اند دیگر نمی‌خواهند به جماعت نماز بخوانند و بنابراین به ماموستا هم نیازی ندارند.

,

 

,

حال که موضوع اقامه نماز جماعت که مطالبه کارکنان اداره مذکور بوده و با ترس از اشرافیت رسانه ها حل و فصل شده (هر چند اجباری!)، سوال اینجاست که چرا باید ارگان های دولتی و غیردولتی ما تا این حد در مقابل اقامه فریضه الهی نماز مقاومت کنند!؟

,

 

,

مسؤولان پیگیری این موضوع مخالف رسانه ای کردن آن بودند، بنابراین ما هم اسمی از اداره مربوطه نیاوردیم و نام آن نزد ما محفوظ است فقط خواستیم با اشاره به موضوع، در حد یک تلنگر ظاهر شویم تا شاید برخی مدیران توجه بیشتری به مطالبات کارکنانشان در خصوص فریضه نماز داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه