اخبار داغ

فرمانده سپاه نهاوند خبر داد؛

شهرستان نهاوند میزبان پیکر مطهر ۲ شهید گمنام

شهرستان نهاوند میزبان پیکر مطهر ۲ شهید گمنام
فرمانده سپاه نهاوند گفت: هم‌زمان با روز دانشجو پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه آزاد نهاوند تشییع و تدفین می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار  نافع، گفت: پس از سفر سردار باقر زاده رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور به نهاوند و بازدید از محل دانشگاه آزاد این شهرستان موافقت برای تشییع پیکر مطهر شهید گمنام اخذ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع،,


وی اظهار داشت: پس‌ازاین بازدید با تشکیل جلسه‌ای مکان موردنظر مورد تأیید نهایی قرار گرفت و مقرر شد در اولین فرصت پیکر مطهر دو شهید گمنام در نهاوند تشییع و تدفین شود.

,
,


فرمانده سپاه نهاوند افزود: با هماهنگی با سایر دستگاه‌های اجرایی و متولی شهرستان نهاوند ستاد استقبال در سپاه نهاوند تشکیل شد و وظایف هر دستگاه مشخص شد.

,
,


وی بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیکر مطهر این دو شهید گمنام صبح فردا چهارشنبه در میان استقبال مردم شهیدپرور نهاوند از میدان بسیج وارد این شهر می‌شود.

,
,

 

,

 

,

, ,


کریمی گفت: پیکر مطهر این دو شهید گمنام بعد از ورود به نهاوند در چند روستای بخش خزل و زرین‌دشت نهاوند مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد و سپس به سپاه شهرستان نهاوند منتقل می‌شود.

,
,


وی افزود: فردا شب هم‌زمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جوانان نهاوند مراسم وداع با پیکر مطهر این دو شهید گمنام انجام می‌شود و بعد از در هیئت فاطمیون نیز مراسمی برگزار می‌شود.

,
,


فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: مراسم اصلی تشییع و تدفین این دو شهید عزیز نیز صبح پنج‌شنبه ساعت 9 صبح با حضور مردم و مسئولان با حضور نیروهای نظامی و انتظامی آغاز می‌شود.

,
,


وی گفت: بعد از تشییع از محل سپاه، پیکر مطهر این دو شهید گمنام از مقابل مسجد جوانان به سمت میدان امام خمینی (ره) بر روی دستان مردم شهیدپرور نهاوند تشییع می‌شود.

,
,


کریمی افزود: سرانجام پیکر مطهر این دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد نهاوند واقع در روستای کوهانی تدفین می‌شود.

,
,


وی در پایان با دعوت از مردم شهیدپرور نهاوند برای حضور در این مراسم گفت: این شهدای گران‌قدر در عملیات رمضان و والفجر تفحص شده‌اند که ۲۱ و ۱۹ ساله می‌باشند.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه