اخبار داغ

رونمایی از یک افتضاح در کهگیلویه و بویراحمد؛

وقتی برای استقبال از مسئولان کشوری باید تا شیراز برویم!/سیاست های نماینده ای که فرودگاه یاسوج را به تعطیلی کشاند+تصاویر

وقتی برای استقبال از مسئولان کشوری باید تا شیراز برویم!/سیاست های نماینده ای که فرودگاه یاسوج را به تعطیلی کشاند+تصاویر
در جریان سفر معاون امور زنان رئیس جمهور به یاسوج، جمعی از مدیران استان برای استقبال به فرودگاه شیراز رفتند که جای سوالات بسیاری دارد و نکته جالب تر لایک اینستاگرامی نماینده بویراحمد و دنا برای این افتضاح تاریخی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس نام کهگیلویه و بویراحمد که شنیده می شود ناخودآگاه همه ذهن ها به یک کلمه ختم می شود: محرومیت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

به نظر می رسد این محرومیت در افکار مسئولان این استان هم ریشه دوانده است و علت اصلی عقب افتادگی این استان به مدیران رده بالای استان و به تبع آن در شهرستان ها برمیگردد.

,

 

,

روز گذشته معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد؛ سفری که حواشی خاص خودش را به دنبال داشت، در این جا قصد داریم به یکی از این موارد اشاره کنیم که البته باید به عمق این مساله توجه شود.

,

, ,

شهر یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد فرودگاهی دارد که پس از سانحه تلخ سال گذشت، هیچگاه روزگار خوشی را تجربه نکرد و اکنون نیز کاملا تعطیل است.

,

 

,

پس از سقوط هواپیمای مسافربری خیلی از مسئولان از جمله عباس آخوندی وزیر وقت راه و شهرسازی وعده دادند که فرودگاه یاسوج دوباره صاحب پرواز می شود اما پس از حضور کوتاه مدت یک شرکت هواپیمایی در یاسوج، این شرکت عطای حضور در یاسوج را به لقایش بخشید و فرودگاه یاسوج عملا تعطیل شد.

,

 

,

در همان ایام نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با حمایت از آخوندی و مخالفت با استیضاح وی، قول داد زمینه های توسعه استان از جمله در بحث فرودگاه یاسوج انجام خواهد شد اما اکنون شواهد چیز دیگری را نشان می دهد.

,

, ,

ضعف مشهود مسئولان رده بالای استان  از جمله نماینده شهرستان باعث شد سرمایه ای که می توانست به قول خودشان یکی از عوامل توسعه باشد، نه تنها باعث توسعه نشد بلکه چیزی از خودش هم باقی نماند.

,

 

,

همانطور که اشاره شد سفر روز گذشته معصومه ابتکار به استان حاوی نکاتی بسیاری بود که پرداختن به آن ها خالی از لطف نیست تا همگان بدانند کار مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد به کجا کشیده شده است.

,

 

,

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در صفحه مجازی خود  تصاویری را منتشر کرد که البته با افتخار هم از آن یاد می کرد؛ این تصاویر مربوط به حضور این مدیرکل به همراه معاون اقتصادی استاندار در فرودگاه شیراز بود که برای استقبال از خانم ابتکار به آن جا رفته بودند.

,

 

,

این کار در حالی صورت گرفته است که نمی دانیم به حال نداشته های این شهر و استان باید گریه کنیم یا باید به جای مسئولان رده بالای استان خجالت زده باشیم.

,

 

,

درست است که استقبال از معاون رئیس جمهور خوب است اما آیا بهتر نبود این استقبال در خود شهر یاسوج صورت می گرفت نه اینکه معاون محترم استاندار رنج این سفر را به جان بخرند و تا شیراز بروند، آیا برای سایر مسئولان هم این اتفاق رخ داده است؟ که اگر چنین باشد باید گفت وامصیبتا.

,

, ,

یکی دیگراز نکاتی که به چشم آمد، لایک کردن این پست توسط غلام محمد زارعی است؛ موضوعی که نشان می دهد این محرومیت ها از کجا نشات می گیرد.

,

 

,

آن روزی که نماینده محترم از وزیر وقت راه و شهرسازی حمایت می کردید که به توسعه دست پیدا کنید را به یاد آورید و امروز را ببینید که نه تنها مسیر توسعه را بستید بلکه از چیز دیگری ذوق زده می شوید.

,

 

,

آیا بهتر نیست به جای لایک کردن پست های اینستاگرامی کمی بیشتر از حقوق این مردم دفاع می کردید؟ آیا حضور مسئولان استان برای استقبال از یک مسئول کشوری در شهری دیگر مایه شرمندگی شما نمی شود؟فرودگاه یاسوج تعطیل شد و اینک برای فرودگاه شیراز لایک می فرستید.

,

, ,

همه مواردی که مطرح شد نشان می دهد ریشه محرومیت های این استان از کجا شکل گرفته است، وقتی نماینده مجلس، معاون استاندار  و مدیران کل این گونه عمل کنند چه انتظاری از سایرین وجود دارد که به دنبال توسعه استان باشند.

,

 

,

باز هم جای شکرش باقی است که حضور مسئولان کشوری در این استان هر چند به نتیجه مطلوبی نمی رسد اما حقایقی  را برای مردمی روشن می کنند  که چشم امیدشان به مسئولان شهر و دیارشان است، غافل از اینکه آن ها خود چشم به جای دیگری دوخته اند.

,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه