اخبار داغ

در نشست مسئولان برگزاری اجلاس نماز با اصحاب رسانه مطرح شد؛

شمارش معکوس برای آغاز اجلاس سراسری نماز در دانشگاه سمنان/ رئیس‌جمهور و وزرای آموزش و پرورش و علوم، میهمانان ویژه همایش

شمارش معکوس برای آغاز اجلاس سراسری نماز در دانشگاه سمنان/ رئیس‌جمهور و وزرای آموزش و پرورش و علوم، میهمانان ویژه همایش
بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز صبح روز چهارشنبه همراه با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب و با حضور رئیس‌جمهور ایران در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز صبح چهارشنبه این هفته با پیام رهبر معظم انقلاب و با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

منصور سرگزی معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور صبح امروز با همراهی جمعی از مسئولان ستاد اقامه نماز استان و استانداری سمنان در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات، ضمن اعلام این خبر، هدف اصلی برگزاری این اجلاس را واکاوی شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز عنوان کرد و اظهار داشت: علاوه بر رئیس‌جمهور و حجت‌الاسلام قرائتی، وزیران آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این نشست حضور خواهند داشت و وزرای مذکور در نوبت عصر این اجلاس به سخنرانی خواهند پرداخت.

,

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

, تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان,

سرگزی با اعلام این مطلب که یکهزار و 534 نفر در بخش تولید محتوای مرتبط با دعوت به نماز به دبیرخانه این اجلاس مطلب ارسال کرده‌اند گفت: از هفت نفر از شرکت‌کنندگان در بخش تولید محتوا در این اجلاس تقدیر بعمل خواهد آمد و آثار برگزیده در قالب یک کتاب به انتشار خواهد رسید.

,

وی با بیان این که در این اجلاس گزارشی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه نماز ارائه خواهد شد گفت: بر این اساس دستگاه‌هایی که عملکرد ضعیفی در این حوزه داشته‌اند به نهادهای بالادستی و دفتر رهبری معرفی می‌شوند.

,

معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور در ادامه پیش‌بینی ملزومات به منظور ترویج فرهنگ نماز را از دیگر اهداف مهم اجلاس مذکور عنوان کرد.

,

امیر بینایی مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان نیز در این نشست با بیان این که طی دو ماه گذشته بیش از 50 مبلغ به منظور ترویج فرهنگ نماز از قم به سمنان آمده‌اند گفت: ما به تمامی دستگاه‌ها اعلام کرده‌ایم که با نگاهی ویژه به نماز، امور فرهنگی خود را توسعه دهند.

,

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

, تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان,

بینایی افزود: در سال جاری 120 نمازخانه در مدارس استان تجهیزشده یا در دست تجهیز است.

,

وی از حضور بیش از 400 نفر میهمان از خارج استان شامل مسئولان کشوری خادم نماز در این اجلاس گفت: ما در مجموع بیش از یکهزار و 600 نفر را به این اجلاس دعوت کرده‌ایم که در دو نوبت صبح و عصر از این برنامه استفاده خواهند کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه