اخبار داغ

تیم والیبال مهاباد در انتظار تحقق وعده های مسئولان

تیم والیبال مهاباد در انتظار تحقق وعده های مسئولان
مربی تیم والیبال “کرد بال” مهاباد در خصوص آخرین وضعیت این تیم و حاشیه های پیش آمده در بازی با تیم شهرداری قزوین با مکریان به گفت و گو نشسته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، تیم کوردبال (مقاومت فرمانداری سابق) به عنوان نماینده شهرستان مهاباد در مسابقات لیگ دسته یک والیبال ایران حضور دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

صادق امیری سر مربی این تیم در خصوص آخرین وضعیت این تیم به مکریان گفت: حضور تیم والیبال مهاباد با نام و شرایط متفاوتی نسبت به سالهای گذشته است زیرا تعدادی از عواداران امتیاز تیم را به مبلغ ۵۰ میلیون خریداری کرده اند و نام تیم هم از مقاومت فرمانداری مهاباد به کردبال تغیر یافته است.

,

وی با بیان اینکه والیبال مهاباد برای پنجمین سال متوالی در لیگ دسته یک کشوری این رشته حضور دارد افزود: متاسفانه مشکلات مالی همیشه عجین این تیم بوده و امسال نیز بر شدت این مشکلات افزود شده است تا جای که تیم کردبال که متشکل از بیست بازیکن که ۷ نفر از آنها بومی شهرستان هستند با مشکلات زیادی در بخش های مربوط به زمین تمرین و تدارکات و پرداخت دستمزد بازیکنان روبرو می باشد.

,

امیری با اعلام اینکه علی رغم وعده های فراوان مسئولان تا کنون هیچ یک از قولهای کمک به این تیم محقق نشده تصریح کرد: همه مخارج تیم تا این لحظه توسط برخی ازهواداران و کادر مدیریتی و یا از طریق بلیط فروشی تامین شده و ادامه این شرایط استمرار حضور تیم تا بازی های پایانی را به مخاطره انداخته که گمان می رود اگز مسئولان امر به کمک والیبال مهاباد نیایند امکان اتمام مسابقات برای تیم مقدور نباشد.

,

وی با اشاره به نتیاج تیمش گفت: شکست در مقابل تیم مریوان به دلیل عدم هماهنگی بازیکنان تیم به دلیل نبود تمرین بود اما شکست تیم شهرداری قزوین که پشتوانه ای به بزرگی شهرداری قزوین را دارد به وصیله بازیکنان تیم کردبال که تا کنون یکی ریال دریافت نکرده اند کار بزرگی بود که امیدوارم مسئولان به وعده های خود عمل کنند تا تیم  با روحیه بهتری در مقابل باقی رقبا ظاهر شود.

,

مربی تیم والیبال کربال مهاباد در خصوص حاشیه های بازی خانگی در مقابل شهرداری قزوین نیز گفت: معمولا هر تیمی که به عنوان بازنده میدان را ترک می کند اعتراض های خواهد داشت و شهرداری قزوین نیز از این مر مستثنی نیست هرچند ما هم به داوری اعتراضاتی داشتیم اما روی هم رفته باید نتیجه را بپذریم.

,

صادق امیری در خصوص ترک سالن از سوی بیستون پیروت پور بازیکن مهابادی این تیم پس از تعویض وی توسط کادر فنی تیم نیز گفت: این اقدام به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و متاسفانه احتمال محرومیت این بازیکن توسط کمیته انظباتی وجود دارد که طمئناً کادر فنی و مدیریت تیم نیز این اقدام پیروت پور را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

,

وی در همین باره گفت: باید واقعیت را بپذیریم ، تیمی تاکنون نتوانسته به تعهدات خود در مقابل بازیکنانش عمل کند توانایی تنبیه بازیکنان خاطی را هم نخواهد داشت.

,

امیری در خصوص انتقادات مطرح شده در خصوص کادر فنی و مدیریتی تیم کردبال هم گفت: ضمن تشکر از دلسوزی همه منتقدان گرانقدر از این عزیزان درخواست داریم و دعوت می کینم اگر پیشنهادی دارند یا کمکی از دستشان بر می آید یا اینکه تمایل به مدیریت تیم دارند یک لحظه درنگ نکنند و بنده به عنوان سرمربی تیم به صراحت اعلام می کنم برای حضور در این جایگاه یک ریال نگرفته و نخواهم گرفت و حتی از جیب خود نیز هزینه کرده ام و اگر دوستان منتقد حاضر به قبول مسئولیت هستند بنهد با کمال میل در تدارکات تیم حاظر به خدمت رسانی به تیم و مردم شریف مهاباد به عنوان حامیان واقعی تیم هستم.

,

این مربی با سابقه مهاباد در پایان با تقدیر از همه حامیان تیم علی الخصوص  هواداران اسپانسر تیم که یک کارخانه مواد شوینده است گفت: بی تعارف بگویم همه کسانی که تا کنون تیم را سرپا نگه داشته اند تنها هدفشان تلاش برای حفظ جایگاه اجتماعی تیم و قدرت نشاط آفرینی والیبال در مهاباد بوده و بس و باید واقعیت را بپذریم که تیم کردبال با شرایطی که دارد به فکر قهرمانی نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه