اخبار داغ

انتقاد خواننده مشهور موسیقی سنتی از تبریک های چند صد میلیونی با تاج گل + عکس

انتقاد خواننده مشهور موسیقی سنتی از تبریک های چند صد میلیونی با تاج گل + عکس
محمد معتمدی، خواننده مشهور موسیقی سنتی کشورمان با انتشار مطلبی از یکی از فرهنگ های غلط اجتماعی انتقاد کرد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد معتمدی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از اهدای تاج گل های چند صد میلیونی برای اعلام تبریک انتقاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با انتشار تصاویری از اهدای تاج گل برای افتتاح یک مجتمع تجاری نوشت: امروز در مسیر رفتن به آموزشگاه با صحنه ای برخورد کردم که مرا به فکر فرو برد. افتتاح یک واحد تجاری که من هم پیشاپیش برایش آرزوی رونق و برکت دارم. تعداد زیادی از دوستان و آشنایان برای صاحب آن فروشگاه بیش از پنجاه عدد تاج گل آورده بودند که قیمت هرکدام حدود دو میلیون یا بیشتر برآورد می شود که با یک حساب سرانگشتی بیش از صدمیلیون تومان تاج گل در پیاده رو چیده شده بود که قطعا امشب و یا کمی دیرتر همه شان دور ریخته خواهد شد.

,

, ,

وی با بیان اینکه در این میان یک شرکت دسته گلی ماندگار، زیبا و عالی هدیه آورده بود، نوشت:  هدیه ای نقدی برای موسسه درمانی کودکان محک و به ازای آن یک بنر که نماد آن کمک نقدی است. قطعا از نگاه بنده و همه شما این هدیه از صد تاج گل ماندگارتر و آسمانی تر است. همه با هم به فرهنگ سازی برای اینگونه هدایا کمک کنیم تا برای مناسبت های مختلف گل هایی همیشه شاداب و آسمانی به دوستانمان هدیه کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه