اخبار داغ

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز مطرح کرد؛

افزایش قاچاق معکوس در کشور/ یارانه سوخت کاهش قاچاق را در پی دارد

افزایش قاچاق معکوس در کشور/ یارانه سوخت کاهش قاچاق را در پی دارد
رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تاکید بر برخورد جدی با قاچاق کالا و ارز گفت: استان کرمانشاه پتانسیل بالایی برای صادرات دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصاد  علی مویدی خرم آبادی ظهر امروز در نشست با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره بر مبارزه با قاچاق کالا تاکید داشته و دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

وی افزود: این عارضه همچنان دامن گیر کشور است البته بنا بر شرایط ارزی که پیش آمده قاچاق کالا به داخل کم شده است و به صورت معکوس یعنی قاچاق ضروریات کشور به خارج از کشور افزایش یافته است.

,

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان کرد : مسئله قاچاق به خارج از کشور مسئله مهم و پیچیده ایست که نمونه آن قاچاق سوخت است که می توان گفت ارائه یارانه سوخت به همه جامعه از افراد مرفه تا روستاییانی که استفاده ای از بنزین ندارند می تواند عامل مهمی باشد.

,

وی گفت: استان کرمانشاه پتانسیل بالایی برای صادرات به کشور همسایه و دیگر کشور ها از طریق عراق را دارد و باید بازارچه‌ها و گمرکات مرزی این استان از قبیل پرویز خان و سومار تقویت شوند.

,
 
,
قاچاق کالا یکی از تهدیدات بزرگ اقتصاد کشور است
, قاچاق کالا یکی از تهدیدات بزرگ اقتصاد کشور است,

آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در نشست با رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور، اظهار داشت:در امر مبارزه با قاچاق در سراسر کشور و همه نهاد های ذیربط باید جدی تر بود.

,

وی افزود: قاچاق کالا یکی از تهدیدات بزرگ برای اقتصاد کشور است که باید همه با جدیت با آن برخورد کنند.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: وضعیت موجود در امر قاچاق کالا اصلا پذیرفتنی نیست و اگر یک عزم جدی برای مبارزه صحیح با قاچاق کالا باشد این موضوع در کشور یک ماهه قابل حل شدن است.

,

وی گفت: در حال حاضر وضعیت مرز پرویز خان با چنین حجم بالای صادرات چرا باید اینقدر نابسمان باشد و در امر تقویت صادرات و در مقابل مبارزه با قاچاق اینقدر ضعیف عمل می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه