اخبار داغ

قائم مقام راه آهن جمهوری اسلامی ایران:

مبدا و مقصد ۹۰ درصد از تزانزیت های کشور به بندرعباس ختم می شود

مبدا و مقصد ۹۰ درصد از تزانزیت های کشور به بندرعباس ختم می شود
قائم مقام راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رتبه برتر راه آهن هرمزگان در حوزه حمل بار، تناژ و تن کیلومتر گفت: مبدا و مقصد ۹۰ درصد از تزانزیت های کشور به بندرعباس ختم می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حسین عاشوری،قائم مقام راه آهن جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راه آهن هرمزگان با بیان اینکه راه آهن هرمزگان برای جمهوری اسلامی ایران اهمیت بالایی دارد،اظهار کرد:راه آهن هرمزگان در حوزه حمل بار،تناژ و تن کیلومتر رتبه برتر کشور را داراست همچنین در زمینه حجم تردد مسافر در رتبه های چهارم و پنجم کشور نقش آفرینی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی اظهار کرد: اهمیت راه آهن هرمزگان به جهت جابجایی بار، مسافر جایگاه ویژه ای دارد و مبدا و مقصد ۹۰ درصد از تزانزیت های کشور به بندرعباس ختم می شود که باعث شده در حوزه حمل و‌نقل بین المللی توجه ویژه ای به راه آهن مبذول شود.

,

عاشوری تصریح کرد:حجم قابل توجهی از جابجایی کالا در بنادر شهید رجایی و باهنر بندرعباس توسط ناوگان ریلی صورت می پذیرد.

,

وی با اشاره به سهم ۵درصدی راه آهن در پنج سال گذشته عنوان کرد: در حال حاضر بین ۲۵تا ۲۷ درصد از سهم حمل بار هرمزگان توسط ناوگان حمل و‌نقل ریلی صورت می پذیرد.

,

قائم مقام راه آهن کشور با تاکید بر هدف گذاری ها برای افزایش سهم راه آهن، ادامه داد: با حضور بخش های خصوصی و ایجاد پایانه ها و نقاط تخلیه بار به هدف گذاری ۵سال خود رسیده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه