اخبار داغ

تبلیغات ناشایست از صداوسیما پخش نشود

تبلیغات ناشایست از صداوسیما پخش نشود
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: هر تبلیغ ناشایستی نباید به نام کنکور آموزش و به بهانه تامین بودجه در صدا و سیما تبلیغ کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایرنا محمدرضا مخبردزفولی روز سه شنبه اظهار کرد: کشور در مسابقه ناصحیح کنکور، لطمه های زیاده خورده و باید با کمک هم برای این غول هفت سر که به آموزش و پرورش و آموزش عالی ما آسیب زده و جریان ناسالم اقتصادی در کشور به وجود آورده، فکری جدی کنیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,
وی با انتقاد از پخش برخی تبلیغات تلویزیونی در رابطه با کنکور و آموزش های آزاد، تاکید کرد: نمی توان به بهانه تأمین بودجه، هر تبلیغ ناشایستی را به نام کنکور و آموزش در صدا و سیما تبلیغ کرد، حال آنکه می دانیم این روند به آموزش و پرورش آسیب می زند.
,
عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، افزود: برخلاف تصور رایجی که دانشگاه را صرفاً محل تولید مقاله علمی می دانند، دانشگاه فقط به تولید مقاله نمی پردازد. دانشگاه در سدسازی، نیروگاه سازی، پزشکی، هسته ای، هوا و فضا و سلول های بنیادی فعال است؛ در واقع کشور با تلاش نخبگان به جایگاه درخشانی در بسیاری از حوزه های علمی دست یافته است.
,
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش های بین المللی، ایران در المپیاد ریاضی دارای رتبه اول منطقه و چهارم جهانی همچنین در المپیاد فیزیک رتبه اول منطقه و یازدهم جهانی را داراست. بنابراین، باید به ظرفیت های علوم ریاضی، فیزیک و سایر اجزای علوم پایه توجه ویژه ای داشته باشیم.
,
مخبردزفولی با بیان اینکه نخبگان با عمل به وظیفه خود تلاش کنند جایگاه واقعی شان را در جامعه به دست بیاورند، اظهار کرد: این حق نخبگان و استعدادهای برتر در ساخت آینده ایران است و باید برای آنها سرمایه گذاری کرد.
,
رئیس ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور گفت : ایران در گزارش 2016 سازمان ملل متحد در حوزه توسعه سرمایه انسانی، در لیست کشورهای با توسعه بالای انسانی قرار دارد.
,
 
,
انتهای پیام /
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه