اخبار داغ

واژگونی 206 در طبس + عکس

واژگونی 206 در طبس + عکس
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو 206 مقابل کارخانه سیمان این شهرستان یک کودک کشته و یک نفر مصدوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا رضایی اظهار داشت: بامداد امروز(13آذرماه) با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی خودرو روبروی کارخانه سیمان شهرستان طبس، بلافاصله نیروهای امدادی و کارشناسان پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
, ,

وی بیان کرد: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه سواری پژو 206 با سه سرنشین واژگون شده که در این حادثه کودکی یک و نیم ساله و مادرش مصدوم و توسط اورژانس جاده ای به بیمارستان اعزام شدند.
رضایی با بیان اینکه کارشناس پلیس راه علت تصادف را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو اعلام کرد افزود: کودک حادثه دیده هنگام انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.
وی با توصیه بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد؛ کاربران جاده ای هنگام رانندگی در مسیرهای کویری به ازای هر 2 ساعت رانندگی بایستی حداقل 20 دقیقه استراحت کنند تا موجب بروز حوادث ناگوار برای خود و دیگران نشوند.
 

,
,
,
,

انتهای پیام / 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه