اخبار داغ

حکایت یک شهر هزار دروازه:

چالشی ترین اظهارات رئیس شورای شهرلنده/تخلفات گسترده در شهرداری لنده وسکوت برخی از اعضای شورای شهر+تصاویر

چالشی ترین اظهارات رئیس شورای شهرلنده/تخلفات گسترده در شهرداری لنده وسکوت برخی از اعضای شورای شهر+تصاویر
چند روزی است که فضای مجازی شهرلنده در التهاب شبکه های اجتماعی مبنی بر اختلاف اعضای شورای شهر با همدیگر بر روی برخی مسائل است که این اختلافات باعث روشنگری و شفاف سازی رئیس شورای شهر لنده انجامید که اظهارات امروز وی پرده از حقایقی برداشت که نیازمند ورود برخی دستگاه های نظارتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده،گاهی شاید در کنار همین فضای آرام شهر، صدای قل قل فواره های اتشفشانی در حال جوشش باشد که آرمش شهر را بر هم زند و همه را به واکنش مجبور سازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,

 چند روزی است که فضای مجازی شهرلنده در التهاب شبکه های اجتماعی مبنی بر اختلاف اعضای شورای شهر با همدیگر بر روی برخی مسائل است که این اختلافات باعث روشنگری و شفاف سازی رئیس شورای شهر لنده انجامید که اظهارات امروز وی پرده از حقایقی برداشت که نیازمند ورود برخی دستگاه های نظارتی است.

,

 

,
---
, , ---,

 

,

 

,

هرچند نمی توان به صراحت گفت که همه مطالب شریفی رئیس شورای شهر لنده مورد تائید یا رد است ولی بدون شک به قول قدیمی ها تا نباشید چیزکی مردم نگویند چیزها. حال که این عضوشورای شهر خود را موظف به پاسخگویی دانسته است ما نیز برابر تکلیف خود مطالب وی را منتشر نموده و امیدواریم شهردار و سایر اعضای شورای شهر به خصوص فرماندار به عنوان رئیس کمیته انطباق و اعضای آن نسبت به رفع شبهات موجود در این زمینه روشنگری سریع و صحیحی را داشته باشند تا اگر تخلفی نیز صورت گرفته باشد دستگاه محترم قضایی و دستگاه های نظارتی بتوانند در اسرع وقت اقدامات لازم را به عمل بیاورند.

,

 

,
---
, ,

 

,

 

,

امروز عزیزالله شریفی رئیس شورای اسلامی شهرلنده در نشستی با اصحاب رسانه با بیان برخی مطالب نسبت به مسائل جاری موجود در شهرداری لنده انتقاد و خواستار روشنگری عمومی آحاد مردم این شهر شده است.

,

شریفی در ابتدای کلام خود از خون دل خودن چهارده ماهه خود گفت و در لابه لای حرف هایش از رشوه و تخلفات اداری در شهرداری لنده نیز پرده برداشت.

,

وی تاکیدکرد: روزی که کاندید شدم به گلزار شهدا رفتم و با هم رزمان خود تجدید میثاق کردم که اکنون در مقابل رانت و فساد سکوت نکنم و برابر تکلیف خود به دفاع از بیت المال باید بپردازم.

,

 

,
---
, ,

 

,

 

,

وی گفت: مردم محرم هستند لذا باید بدانند که در شورا و شهرداری لنده چه می گذرد چرا که هیچ گاه به دنبال مسائل شخصی و رانت نیستم بلکه با اقتدار حقوق ولی نعمتان جامعه را مطالبه خواهم کرد.

,

این عضوشورای شهر گفت: وقتی رئیس شورای شهر شدم برای همکارانم برنامه هفتگی تنظیم کردیم تا مردم در تمام روزهای هفته بتوانند به تک تک اعضای شورای شهر دسترسی داشته باشند.

,

وی خطاب به هم شورایی های خود گفت: نمی توانیم مردم را فقط درزمان انتخابات بخواهیم بلکه باید به آنان با حضورمان در جلسات و محل کار به آنان خدمت کنیم.

,

 

,

, ,

 

,

شریفی گفت: در خصوص تکمیل پل محله بنیاد شهید به همراه شهردار و مسول امور عمرانی وقت شهرداری برای ارزیابی اولیه به محل پل رفته بودیم که مسول امور عمرانی پیشنهاد 18 میلیون تومانی برای تکمیل و مسقف نمودن پل داده بود اما این پل با اعتبار 45 میلیون تومانی به پیمانکار واگذار شد و در این مدت نظارت لازم بعمل نیامده و در انتها به بهانه اینکه آهن به خصوص میلگرد کافی در ستونهای این پل استفاده نشده و فقط 25 میلیون تومان به پیمانکار پول داده شد، جای سئوال است که مابقی این پول کجا رفت؟

,

 

,

وی از همدلی شورای شهر برای ساخت بیمارستان و هماهنگی 100درصدی هر پنج عضوشورا برای خدمات رایگان و صدور مجوز به مرکز بستر درمانی نیز اشاره کرد که حتی سه بار هم به کمیته تطبیق رفت و برگشت.

,

این عضو شورای شهر گفت: متاسفانه پروژه ها اگر به مناقصه گذاشته می شد حرف و حدیث برای ما و شهردار و سایر اعضا این چنین حادث نمی شد هرچند که شخص شهردار در جلسه ای گفت که من  کار را به فلان پیمانکار واگذار می کنم.

,

شریفی با صراحت تمام خطاب به اصحاب رسانه گفت: یقین دارم یکی از مهمترین عوامل فساد در شهرداری مسئول امور عمرانی است چرا که از پیمانکاران درخواست وجه می نمایند که بارها نیز در این رابطه با وی نی بحث و جدل هایی داشتیم ولی ره به جای نبرد.

,

 

,

, ,
---
---
, , ---,
---
, ---,

 

,

 

,

رئیس شورای شهر لنده گفت: چرا باید پیمانکار شهرک فجر بدون هماهنگی با اعضای شورای شهر و تنها با هماهنگی مسئول امورعمرانی عملیات زیر سازی شهرک فجر را به حال خود رها کنند و شش ماه است که مردم به سختی با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند. و این درحالی است که چندین مکاتبه با شهردار در این خصوص داشته ایم.

,

وی گفت: چرا باید یک پیمانکار بیش از یک میلیارد تومان کارکند ولی سایر افراد و پیمانکاران دیگر ساکن در شهر بی بهره باشند.

,

شریفی با قاطعیت در خصوص بازنشستگی شهردار گفت: قطعاً تا دوماه دیگر شهردار بازنشسته خواهد شد و بهتر است از هم اکنون به فکر شهردار جدیدی برای شهر هستیم.

,

 

,
, ,

 

,

 

,

رئیس شورای شهر لنده گفت: در خصوص جانمایی فرهنگسرا شاید برخی از اعضای شورای شهر مشکل داشته باشند ولی با احداث آن همه موافق هستند به جز شخص شهردار.

,

 وی در ادامه از فعالیت های خوب شهردار نیز قدردانی کرد گفت:شهردار لنده در کارهای عمرانی هم تجربه دارد و هم تخصص اما روال اداری در انجام پروژه ها رعایت نمی کند که همین موضوع نیز مشکل ساز است.

,

شریفی جان هر دو پسرش را برای مبارزه بی امان با تخلفات قسم خورد و گفت: حتی اگر زندان هم بروم دست از دفاع از بیت المال نخواهم کشید.

,

وی تعامل سازده با ادارات را یکی از مهمترین فرصت ها بیان کرد از همراهی ادارت نیز در راستای اجرای خدمات شهری نیز قدردانی کرد.

,

 

,

, ,

 

,

حال با بیان اظهارات رئیس شورای اسلامی شهر لنده بدون شک مردم انتظار دارند و حق قانونی انان است که بدانند در شهرداری و شورای شهر بنا به مباحث مطرح شده و برای تنویر افکار عمومی باید مباحث جز به جز برای مردم روشن و شفاف سازی صورت پذیرد.

,

البته باید مواضع صریح و روشن سایر اعضای شورای شهر لنده را به هرماه دفاعیات شهردار لنده را نیز شنید تا برابر مستندات و بنا به تشخیص مراجع قضایی و بازرسی حق و باطل این ادعاها ثابت شود تا اگر تخلفی نیز صورت گرفته باشد فوراً با آن برخورد قاطع شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه