اخبار داغ

خطر درکمین شهروندان مهریانی:

عدم رعایت اصول فنی و ترافیکی در دوربرگردان های یاسوج+ تصاویر

عدم رعایت اصول فنی و ترافیکی در دوربرگردان های یاسوج+ تصاویر
شهر یاسوج که یکی از جوان ترین شهر های کشور که به دلیل دارا بودن موقعیت استراتژیک، همچنین آب و هوای مناسب در چند سال اخیر از نظر جمعیت و گستردگی رشد زیادی کند و همین امر باعث شده است تا از نظر ساختار شهری آنچنان که باید وشاید اصول و قوانین شهرسازی به خوبی اجرا نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل؛ یکی از مناطق شهر یاسوج که به ندرت می توان رعایت قوانین شهر سازی را در آن شاهد بود منطقه مهریان و بلهزار بوده ، که البته وجود دانشگاه ازاد اسلامی شهر یاسوج نیز در این منطقه بر شدت ترافیک آن افزوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

یکی از مشکلاتی که امروز می خواهیم به آن بپردازیم دوربرگردان های گاه و بی گاه این منطقه از شهر یاسوج است که هیچ گونه اصول دوربرگردان در آن رعایت نشده است.

,

 

,
 
,
, ,

 

,

از سه راهی مهریان که  عبور کنید با دوربرگردان های گاه و بی گاهی مواجه می شویم که  حذف یا ایجاد شده اند در حالی که هیچ گونه علامت راهنمایی و رانندگی در مورد وجود این دوربرگردان ها وجود ندارد ، و متاسفانه به علت عرض کم جاده خودروهایی  که می خواهند درو بزنند با خطر شدید تصادف از پشت رو به رو هستند .

,

 

,
, ,

 

,

متاسفانه در عملی غیر کارشناسانه با به وجود آمدن این دور برگردان ها هیچ گونه علامت راهنمایی و رانندگی و هیچ گونه روشنایی مناسب برای دید در شب  برای رانندگانی که بخواهند از این دوربرگردان ها عبور کنند وجود ندارد و سالیانه باعث تصادفات زیادی شده که بعضا در برخی از آنها باعث فوت و نقص عضو شهروندان شده است .

,

 

,

یکی دیگر از عوامل موثر در بروز تصادفات در این منطقه و بخصوص در هنگام دور برگردان ها می توان به جمعیت زیاد منطقه بخصوص شهر مادوان اشاره کرد که باعث می شود بار ترافیکی زیادی بر روی  این جاده باشد و خود به خود درصد تصادف را بالا می برد البته مسئولان مربوطه می توانند با نصب چندین پل های در نقاط مختلف مهریان ضریب تصادفات را به مقدار قابل ملاحضه ای کاهش دهند.

,

 

,
, ,

 

,

 پس به طور کلی رفت آمد زیاد خودروها و عدم وجود روشنایی و علائم راهنمایی،رانندگی و کم بودن عرض جاده از مهمترین عوامل بروز حوادث رانندگی در این نقطه از شهر یاسوج است که می طلبد مسئولین مربوطه  هر چه سریع تر فکری به حال این منطقه پر خطر بکنند تا در آیند دیگه شاهد بروز حوادث ناگوار نباشیم.

,

 

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه