اخبار داغ

آخرین بازی لیگ والیبال بانوان بجستان برگزار شد؛

«رسالت» قهرمان لیگ والیبال بانوان بجستان شد

«رسالت» قهرمان لیگ والیبال بانوان بجستان شد
آخرین بازی لیگ والیبال بانوان بجستان برگزار و تیم رسالت فرهنگ و هنر بجستان با برد مقابل شهرداری یونسی بر سکوی نخست ایستاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صبح توس؛ لیگ والیبال بانوان شهرستان بجستان در تاریخ ۱۸ مهر ماه سال جاری  به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی با حضور هفت تیم از شهر و روستای شهرستان بجستان  آغاز شد که  تیم ها به دو گروه تقسیم و هر گروه بازی های به شکل دوره ای برگزار شد که سر انجام دو تیم از هر گروه به مرحله بعد راه یافته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

این چهار تیم به صورت ضربدری با همه به رقابت پرداختند که در پایان تیم بازنده در مرحله رده بندی برای کسب مقام سومی به رقابت پرداختند و دو تیم برنده راهی  فینال شدند، تیم رسالت فرهنگ و هنر بعد از برد مقابل تیم شهرداری یونسی در فینال بر سکوی قهرمانی این مسابقات ایستاد، شهرداری یونسی به جایگاهی بهتر از دومی دست پیدا نکرد، و تیم الف حوزه حوزه حضرت فاطمه سلام الله علیها  به مقام سوم  رسید.

,

 

,

الناز دادشاهی بازیکن تیم الف  حوزه حضرت فاطمه سلام الله علیها به عنوان بازیکن فنی و پدیده مسابقات  معرفی شد  و همچین کاپ اخلاق به تیم دهیاری درزاب رسید.

,

انتهای پیام/

,

, , , , , , , , , ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه