اخبار داغ

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان میاندوآب:

خانواده زندانیان در میاندوآب ۶۹۰ میلیون ریال حمایت مالی شدند

خانواده زندانیان در میاندوآب ۶۹۰ میلیون ریال حمایت مالی شدند
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان میاندوآب گفت: از ابتدای امسال ۶۹۰ میلیون ریال توسط انجمن حمایت زندانیان میاندوآب برای حمایت از خانواده زندانیان در زمینه های مختلف هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  محمد قاسمیان امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حمایت از خانواده زندانیان، ۱۲۰ میلیون ریال عیدانه در عید نوروز به تعداد ۱۳۵ خانواده زندانیان به ازای هر نفر ۹۰۰ هزار ریال پرداخت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان میاندوآب افزود: به مناسبت نیمه شعبان نیز برای ۱۰۵ خانواده زندانی به ازای هر نفر ۹۵۰ هزار ریال در مجموع مبلغ یکصد میلیون ریال پرداخت شده است.

,

وی با اشاره به اهدای سبدکالایی در ماه مبارک رمضان به خانواده زندانیان، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال برای ۱۰۰ خانواده زندانی سبد کالا شامل برنج، روغن، ماکارونی و خرما به ارزش یک میلیون ریال و در مجموع یکصد میلیون ریال توزیع شد.

,

قاسمیان تصریح کرد: در عید سعید قربان نیز برای یکصد خانواده زندانی مبلغ ۷۰ میلیون ریال و به ازای هر خانواده ۷۰۰ هزار ریال وجه نقد مساعدت شده است.

,

مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان میاندوآب اظهار کرد: در آغاز سال تحصیلی نیز برای ۱۴۰ فرزند زندانی به هر نفر یک میلیون و ۱۰۰ هزار ریال و در مجموع ۱۵۴ میلیون ریال به منظور تهیه نوشت افزار، بسته فرهنگی و لباس مدارس مساعدت شده است.

,

وی با اشاره به اینکه مبلغ ۳۰‌ میلیون ریال نیز بابت هزینه های درمانی و بستری زندانیان و خانواده های آنان صرف شده است، گفت: در دو ماه اخیز نیز ۱۱۵ میلیون ریال در زمینه های مختلف به خانواده های زندانیان زندان میاندوآب مساعدت شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه