اخبار داغ

۵۰۰ میلیارد تومان، بدهی وزارت راه به پیمانکاران و مردم در ۵ استان

۵۰۰ میلیارد تومان، بدهی وزارت راه به پیمانکاران و مردم در ۵ استان
مسئول کریدور غرب کشور روز سه شنبه ۱۳ آذر ماه در حاشیه بازدید از کنار گذر بوکان در جمع خبرنگار عنوان کرد:هم اکنون کریدور غرب کشور که ۸۵ درصد آن در استان کردستان است با ۴۲ پیمانکار شاهد ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، خرم افزود: هم اکنون وزارت راه بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در راستای این پروژه بدهکار است که ۳۵۰ میلیارد به پیمانکاران و ۱۵۰ میلیارد نیز در راستای ارزیابی زمین های کشاورزی به کشاورزان و صاحبان زمین ها در ۵ استان درگیر این طرح بدهی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

خرم عنوان کرد: از این مقدار بدهی ۱۲۰ میلیارد مربوط به شهرهای جنوبی اذربایجان غربی و استان کردستان همچون میاندواب بوکان و سقز است.

,

وی تصریح کرد: رایزنی های خوبی با سازمان مدیریت و شخص اقای نوبخت انجام گرفته و لازم هم است مجمع نمایندگان استان و استاندار نیز به جد در این مورد بسیار مهم پیگیر باشند.

,

خرم ادامه داد: قطعا اگر تزریقات مالی به پروژه کریدور انجام گیرد و ما نیز به قول های که دادیم عمل کینم تا ۲ و نیم سال اینده شاهد اتمام و تکیمل این کریدور در حوزه استحفاظی بوکان خواهیم بود.

,

مسئول کوریدور غرب کشور افزود: خوشبختانه اکنون از پیمانکار گرفته تا وزارت همه پای کار هستند تا پروژه بدون وقفه به کار خود ادامه دهند و همچنان که گفتم تنها منتظر تزریق مالی هستیم.

,

وی تصریح کرد: تا کنون برای پروژه بزرگ کوریدور ۴۸۰ میلیارد تومان هزینه شده که ۳۵۰ میلیارد بدهی به پیمانکاران است که ۷۵ درصد بدهی ها مربوط به پیمانکاران حوزه استان کردستان می باشد.

,

این مسئول بلند پایه وزارت راه ادامه داد: متاسفانه هچنان که در بالا نیز ذکر شد بعد از گذشت ۳ سال هنوز موفق به پرداخت مطالبات ارزیابی زمین های کشاورزی مردم نشدیم که این مهم بسیار تاسف اور است.

,

وی خاطر نشان کرد: برای اتمام پروژه های در دست احداث کوریدور نیز بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان بودجه لازم است هرچند انتظار ان را نداریم که به صورت کامل این مقدار پول به پروژه تزریق شود ولی می توان به صورت ادواری این میزان پول به پروژه اختصاص یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه