اخبار داغ

با حضور سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان غربی؛

سرپرست فرمانداری پلدشت منصوب شد+ تصاویر

سرپرست فرمانداری پلدشت منصوب شد+ تصاویر
مهران صفری با حکم استاندار آذربایجان غربی به سمت سرپرست فرمانداری پلدشت منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، علی مصطفوی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار پلدشت با اشاره به ۱۲ آذر سالروز تصویب قانون اساسی گفت: ۹۵ درصد رای دهندگان به قانون اساسی رای مثبت دادند و این روز به عنوان روز میثاق ملی تمام ایران و عامل وحدت  به شمار می رود که در سایه ی خون پاک شهیدان و فداکاری رزمندگان و تمام تلاشگران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدست آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی در ادامه به ۱۶ آذر و روز دانشجو اشاره و تصریح کرد: لازمه زندگی توام با رفاه، استفاده از دانش و تکنولوژی است؛ امیدواریم دانشجویان ما مثل همیشه بتوانند در صحنه های علمی گام های بلندی بردارند.

,

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی افزود: دشمنان در طول ۴۰ سال که از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپری می شود توطئه ها و موانع زیادی همچون ایجاد جنگ های داخلی ، تحریک قومیت ها، جنگ تحمیلی، محاصره اقتصادی و ترور ایجاد نموده اند و سعی کرده اند دنیا را نسبت به کشورمان بدبین کنند ولی چهره واقعی و ماهیت استکباری دشمنان بر ای جهان آشکار شد.

,

مصطفوی با بیان اینکه مردم ۴۰ سال پای انقلاب ایستاده اند و در ۱۳ آبان امسال دیدیم پر شورتر از گذشته در صحنه حاضر شدند، خاطر نشان کرد: مسئولین باید دست در دست هم داده و جواب این حضور را با خدمت به مردم بدهند.

,

در پایان مراسم از خدمات اکبر عبدالله نژاد فرماندار سابق پلدشت تجلیل و مهران صفری به عنوان سرپرست فرمانداری پلدشت منصوب شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه