اخبار داغ

​درخشش سیستان وبلوچستان در اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج

​درخشش سیستان وبلوچستان در اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج
سیستان وبلوچستان با کسب 3رتبه برتر کشوری درخشش خیرکننده ای از خود در اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج سراسر کشور نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از فعالان بسیجی در فضای مجازی در محل لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد.
بر پایه این گزارش؛ سه تیم تخصصی از سیستان و بلوچستان در زمینه بازی، اپلیکیشن تلفن همراه و انیمیشن شرکت کردند که در رقابت تنگاتنگ با ۱۰۰تیم سه نفره از ۳۲ استان کشور از سوی هیات داوران شایسته تقدیر شناخته شد.
همچنین در مراسم اختتامیه این مراسم که با حضور سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مسلم معین، رئیس فضای مجازی بسیج، عزت اله ضرغامی، سید صالحی مدیر عامل جام جم، مینو اصلانی، رئیس بسیج زنان، خانواده شهید طاها اقدامی، پدر شهید حدادیان و... برگزار شد این استان با کسب 3 رتبه برتر کشوری عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کرد.
یکی از جذاب ترین بخش های این گردهمایی ملی، معرفی برگزیدگان بود که پایگاه خبری عصرهامون از استان سیستان وبلوچستان موفق شد در میان تمامی استان ها با ارائه عملکردی مثبت، لوح تقدیر و رتبه نخست بخش پایگاه های اطلاع رسانی را به نام خود ثبت کند.
همچنین از میان نمایندگان بخش شبکه مردمی سایبری نیز این استان حائز رتبه برتر شد. شایان ذکر است در بخش قرارگاه های برتر استانی هم از میان نامزدهای اعلام شده عنوان اول به قرارگاه استان سیستان و بلوچستان تعلق گرفت و استان های آذربایجان شرقی و هرمزگان در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.
تقدیر از خانواده شهید طاها اقدامی و محمد حسین حدادیان، معرفی علی قلهکی از فعالان فضای مجازی در توئیتر با 20هزار فالور و معرفی مهندس عزت الله ضرغامی به عنوان چهره سال فضای مجازی در یکسال گذشته از دیگر برنامه هایی بود که در این گردهمایی ملی انجام شد.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
, عصرهامون,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه