اخبار داغ

نویسندگان و فعالین فرهنگی و ادبی بوکان تجلیل شدند

نویسندگان و فعالین فرهنگی و ادبی بوکان تجلیل شدند
طی مراسمی و با حضور مسئولین شهرستانی نویسندگان و فعالین فرهنگی و ادبی بوکان تجلیل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، عصر دیروز مراسم تجلیل از نویسندگان و فعالین فرهنگی و ادبی، از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری فرمانداری بوکان، شورای اسلامی شهر، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان، با حضور روسا و نمایندگان ادارات مربوطه و اصحاب رسانه برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

در ابتدای جلسه، احمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن خوش آمدگویی به مهمانان حاضر و خبرنگاران، با اشاره به نقش این اداره به عنوان متولی امور فرهنگی و هنری افزود: با توجه به توان مالی محدود این اداره در پیشبرد برنامه های فرهنگی و هنری ، تمام عزم خود را برای خدمت به هنرمندان فرهیخته بوکانی بکار خواهیم گرفت تا قدردان زحمات ارزشمند این عزیزان باشیم.

,

در ادامه یزدانپناه بخشدار مرکزی، بوکان را شهری با پتانسیل های فراوان فرهنگی و هنری به عنوان زادگاه هنرمندانی بزرگی خوانده که همچون برگی زرین، در تاریخ این شهرستان می درخشند.

,

مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر نیز در سخنانی پیشنهاد داد مراسمات تجلیل از نویسندگان ، شاعران و هنرمندان به هفته کتاب محدود نشده و در چندین نوبت در سال اجرا شود ، همچنین برای تکریم فرهیختگان و خصوصا پیشکسوتان ، اعضا شورای فرهنگ عمومی دیدارهایی با این عزیزان انجام دهند. وی همچنین آمادگی شورا برای حمایت از برنامه های فرهنگی و هنری در سطح شهر بوکان را اعلام نمود.

,

در پایان، پس از سخنرانی و بیان دیدگاهها، از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات نامبرده، از ماموستا ملا عبدالرحمن ناصری، حسین شیربیگی، صلاح نیساری، محمد باوردی مقدم، صلاح الدین خضرنژاد، هیدی قاضی نیا و سارا صادق زاده، تجلیل بعمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه