اخبار داغ

معاون نظارت سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه:

نوسازی ۸۰۰ دستگاه تاکسی در ارومیه/ میانگین عمر ناوگان تاکسی رانی در سطح کشور ۱۰ سال است

نوسازی ۸۰۰ دستگاه تاکسی در ارومیه/ میانگین عمر ناوگان تاکسی رانی در سطح کشور ۱۰ سال است
معاون نظارت سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه، گفت: با آغاز روند نوسازی تاکسی های فرسوده شهری از سال ۹۴ تاکنون، ۸۰۰ تاکسی فرسوده شهر نو شده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فخرالدین معصوم زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با بیان اینکه نوسازی تاکسی های فرسوده در سطح شهر ارومیه همزمان با کل کشور از نیمه دوم سال ۹۴ آغاز شده، اظهار داشت: از آغاز طرح نوسازی تاکسی های فرسوده شهر ارومیه ۸۰۰ دستگاه تاکسی نو شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با بیان اینکه بطور میانگین ۴۰ درصد تاکسی ها نوسازی شده است، افزود: در روند نوسازی تاکسی های فرسوده شهر ارومیه، خودرهای مدل ۸۷ و پایین تر نوسازی شدند.

,

معاون نظارت سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه، با بیان اینکه در حال حاضر ۵ هزار دستگاه تاکسی در سطح شهر ارومیه مشغول جابجایی مسافران هستند، افزود: از این تعداد تاکسی شهری فعال در ارومیه، ۲ هزار دستگاه  تا مدل ۸۷ فرسوده است.

,

وی، با اعلام اینکه  تاکنون سرنوشت ۴۰ درصد تاکسی های فرسوده ارومیه تغییر یافته است، گفت: متوقف شدن سایت نوسازی  کشور بدلیل مشکلاتی چون نوسانات موجود در بازار  است که امید است بزودی با رفع مشکل روند نوسازی از سر گرفته شود.

,

معصوم زاده، میانگین عمر ناوگان تاکسی رانی ارومیه ۷/۸ سال عنوان کرد و گفت: با توجه به افزایش میزان آلاینده‌ها در هوای ارومیه و بخشی از این آلودگی به دلیل خودروهای فرسوده به لحاظ منطقی و عقلانی ضرورت نوسازی تاکسی های فرسوده بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

,

وی، با بیان اینکه میانگین عمر ناوگان تاکسی رانی در سطح کشور ۱۰ سال است، خاطرنشان کرد: نوسازی تاکسی‌های فرسوده موجب کاهش آلاینده‌های هوا و ارتقای سطح رفاه عمومی و همچنین افزایش رضایتمندی تاکسیرانان و صرفه جویی در مصرف سوخت و تقلیل عمر ناوگان تاکسی رانی ارومیه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه