اخبار داغ

جزئیات حریق امروز بازار ارتش اصفهان؛

آتش سوزی بزرگ بازار ارتش اصفهان با ورود ۶۰ آتش نشان از ۱۷ ایستگاه مهار شد/ ۸۰ درصد بازار ارتش اصفهان سوخت

آتش سوزی بزرگ بازار ارتش اصفهان با ورود ۶۰ آتش نشان از ۱۷ ایستگاه مهار شد/ ۸۰ درصد بازار ارتش اصفهان سوخت
مدیرعامل سازمان آتش نشانی اصفهان گفت: آتش نشان ها از 17 ایستگاه با 17 دستگاه خودروی سنگین و با تجهیزات کامل شامل دستگاه های تنفسی، وسایل خاموش کننده و خودروهای آب رسان مستقر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن گلابی در گفتگو با صاحب نیوز بیان کرد: بامداد امروز در ساعت 5:42 دقیقه صبح در بازارچه گروه 44 توپخانه ارتش در شهر اصفهان گزارش آتش سوزی به این سازمان اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محسن گلابی در گفتگو با , صاحب نیوز,  بیان کرد: بامداد امروز در ساعت 5:42 دقیقه صبح در بازارچه گروه 44 توپخانه ارتش در شهر اصفهان گزارش آتش سوزی به این سازمان اعلام شد.,

وی ادامه داد: بلافاصله پس از دریافت گزارش و به علت موقعیت مکانی و حجم آتش سوزی، 60 نیروی آتش نشان در محل وقوع حادثه حاضر شده و نسبت به اطفاء حریق اقدام کردند.

,

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان همچنین خاطر نشان کرد: آتش نشان ها از 17 ایستگاه با 17 دستگاه خودروی سنگین و با تجهیزات کامل شامل دستگاه های تنفسی، وسایل خاموش کننده و خودروهای آب رسان مستقر شدند.

,

گلابی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش آتش نشانان، آتش اطفا شد و هیچ مجروحی هم در بر نداشت.

,

به گزارش صاحب نیوز، در این بازار، انواع لوازم خانگی، پوشاک و فرآورده‌های لبنی و گوشتی عرضه می‌شود و همچنین علت حادثه و تعیین میزان خسارات وارده هم در دست بررسی است.

, صاحب نیوز,

فرهاد کاوه نیز در این رابطه در گفتگو با صاحب نیوز بیان کرد: گستردگی آتش سوزی بازار گروه 44 توپخانه ارتش اصفهان باعث شد 17 ایستگاه مجهز درگیر اطفاء این حریق شوند.

, فرهاد کاوه نیز در این رابطه در گفتگو با , صاحب نیوز,  بیان کرد: گستردگی آتش سوزی بازار گروه 44 توپخانه ارتش اصفهان باعث شد 17 ایستگاه مجهز درگیر اطفاء این حریق شوند.,

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: متأسفانه 80 درصد این بازار در آتش سوخت ولی هیچ گونه خسارت جانی در پی نداشت.

,

وی همچنین افزود: باتوجه به این که این بازارچه در مجاورت منازل مسکونی، تالار و مغازه‌های نبش خیابان بود، اجازه گسترش حریق به این اماکن را ندادیم.

,

کاوه خاطر نشان کرد: علت حادثه هنوز مشخص نیست و به دلیل حجم بالای آتش، امکان بررسی لحظه ای وجود نداشت و جلسه ویژه مسئولان سازمان به همین منظور برگزار می شود.

,

این آتش‌سوزی ساعت 7:02 مهار کامل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه