اخبار داغ

رییس ورزش و جوانان سمیرم:

۲۴ خانه ورزش روستایی در سمیرم تجهیز شد

۲۴ خانه ورزش روستایی در سمیرم تجهیز شد
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمیرم از تجهیز 24 خانه ورزش روستایی این شهرستان در سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمدرضا فلسفی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد:شش خانه ورزش روستایی در ماه جاری تجهیز شده و بقیه نیز از در شش ماهه اول امسال امکانات گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گفته این مسئول، برای هر خانه ورزش روستایی 60 میلیون ریال لوازم ورزشی و آمادگی جسمانی، خریده و تحویل دهیاران و دهیاری روستاها شده است.
فلسفی اظهار کرد: خانه های ورزشی روستایی دارای امکاناتی همچون میز پینگ پنگ، فوتبال دستی، دارت، محوطه فوتسال و والیبال ویژه برادران و خواهران است.
رییس اداره ورزش و جوانان سمیرم همچنین به سایر برنامه های ورزشی این شهرستان اشاره کرد و گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج رقابت های مختلف ورزشی از جمله شطرنج، اسکیت، تیراندازی، بدمینتون، تنیس، مسابقات محلی همچون هفت سنگ و طناب زنی و فوتبال دستی در روستاهای مختلف برگزار شد.
وی با تبریک قهرمانی تیم دو صحرانوردی سمیرم در مسابقات استانی هفته گذشته تصریح کرد: تیم های فلاورجان و فولاد مبارکه نیز عناوین دوم و سوم این رقابت ها را کسب کردند.
فلسفی اشاره ای به رقابت 10 موتور سوار در رشته کراس در روز جمعه داشت و گفت: این مسابقه به همت هیأت موتور سواری با همکاری اداره ورزش و جوانان سمیرم برگزار شد.
مهدی اسدی، رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی اصفهان پیش از این گفته بود: یکصد خانه ورزشی در روستاهای استانن در سال 97 افتتاح خواهد شد.
شهرستان سمیرم با سه هزار و 600 ورزشکار سازمان یافته و 40 هیات ورزشی فعال، 150 روستا و آبادی و چهار بخش مرکزی، دناکوه، پادنا و وردشت در 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه