اخبار داغ

دانشجوی همدانی افتخارآفرین میادین ورزشی ؛

هدفم حضور فعال در مسابقات توکیو ۲۰۲۰ است/مطالبات دانشجویان مورد توجه مسئولان

هدفم حضور فعال در مسابقات توکیو ۲۰۲۰ است/مطالبات دانشجویان مورد توجه مسئولان
دونده نابینای همدانی حضور در مسابقات ۲۰۲۰ توکیو را از مهمترین برنامه های ورزشی خود دانست و گفت : حداکثر تلاشم‌را برای حضور و موفق در این بازیها انجام می دهم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید اسلامی دونده همدانی که نابیناست در گفتگو با خبرنگار نافع، با بیان اینکه  20آذرماه مسابقات دو در زنجان شروع می شود اظهار داشت:  این مسابقات از اسفندماه و بعد از آن تا اردیبهشت در سنندج هستم.
 وی با بیان اینکه اردو جوانان در تهران برگزار می شود عنوان کرد:این مسابقات که  تا ابان ماه در شهرکرد برگزار شد حضور پیدا کردم و از انجا به مسابقات جهانی دوبی می روم که کسب سهمیه مسابقات توکیو 2020 هستم.

 اسلامی با اشاره به اینکه بعد از آن دو هفته استراحت و مجددا تمرینات را آغاز می کنیم افزود:مسابقات بین المللی دو در تو کیو 2020 در شهریورماه برگزار می شود و 5 دوره اردو برای آمادگی و تمرین ورزشکاران در نظر گرفته شده است.

 این دونده نابینای همدانی عنوان کرد:این اردوهای آمادگی در شهرهای شهرکرد کرمان زنجان چهارمحال و سنقرکرمانشاه برگزار میشود.


وی با اشاره به اینکه دارای مدرک تحصیلی ارشد هستم  و در مقطع دکتراهم نیز قبول شدم گفت:  با این وضع بیکاری فقط وقت تلف کردن خودم است و باعث می شود که ورزش لطمه بخورد و مشکل اشتغال من تا حالا در استان حل نشده  که امیدورام توجه ای به این موضوع شود تا بیشتر در برنامه هاب ورزشی که مدنظر دارم متمرکز میشوم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه