اخبار داغ

لیگ برتر فوتبال؛

قهرمانی نیم‌فصل از چنگال تراکتورسازان پرید/ نبرد سنگین در مثلث صدرنشینی

قهرمانی نیم‌فصل از چنگال تراکتورسازان پرید/ نبرد سنگین در مثلث صدرنشینی
تیم فوتبال تراکتورسازی با حساب نتیجه بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن قهرمانی نیم‌فصل را از دست داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، از سری رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال یک بازی عقب افتاده دیروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد که طی آن پرسپولیس با نتیجه 1-0 از سد ذوب آهن گذشت تا تراکتورسازی با این نتیجه عملا شانس خود برای قهرمانی نیم‌فصل را از دست بدهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

سپاهان و پدیده با 29 امتیاز و یک بازی کمتر و پرسپولیس با 27 امتیاز و مجدداً یک بازی کمتر تیم‌های اول تا سوم لیگ برتر را تشکلیل می‌دهند و تراکتورسازی با 26 امتیاز در رده‌ی چهارم قرار دارد.

,

تیم تراکتورسازی در هفته پانزدهم و پایانی نیم‌فصل در حالی به مصاف فولاد خوزستان می‌رود که به تازگی افشین قطبی را به عنوان سرمربی خود منصوب کرده است و در صورت برد 29 امتیازی می‌شود ولی پیش از این بازی 18 آذر ماه دو تیم سپاهان و پرسپولیس به مصاف هم می‌روند که بازی با هر نتیجه‌ی تمام شود قهرمانی از چنگال تبریزی‌ها خارج می‌شود.

,

این بازی عقب افتاده از هفته دوازدهم در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود و در صورت برد سپاهان و یا مساوی در این دیدار، زردپوشان اصفهانی 32 یا 30 امتیازی می‌شوند و حتی بازی آخر خود به استقلال خوزستان را هم واگذار کنند باز از تراکتورسازی پیش خواهد بود.

,

در صورت پیروزی تیم پرسپولیس در این دیدار، قرمزپوشان پایتخت 30 امتیازی شده و غیرقابل دسترس برای تراکتورسازی در نیم‌فصل اول می‌شوند.

,

نکته جالب توجه جدول لیگ برتر این است که علاوه بر این دو تیم پدیده‌ی مشهد هم شانس برابری برای قهرمانی دارد.

,

قبل از بازی تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن، مربع تراکتورسازی - سپاهان - پدیده و پرسپولیس شانس قهرمانی نیم‌فصل را داشتند ولی اینک با حذف تراکتورسازی از جمع این تیم‌ها، مثلث اصفهانی مشهدی تهرانی برای قهرمانی نیم‌فصل 2 بازی سخت خواهند داشت.

,

گفتنی است سپاهان اصفهان، پدیده و پرسپولیس به ترتیب با 51.85، 36.62 و 11.52 درصد شانس قهرمانی نیم‌فصل را دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه