اخبار داغ

دبیر چهارمین جشنواره فرهنگی هنری ققنوس؛

جشنواره ققنوس ویژه خلق آثار هنر ارزشی است

جشنواره ققنوس ویژه خلق آثار هنر ارزشی است
فراخوان چهارمین جشنواره فرهنگی هنری ققنوس ویژه دانشجویان استان بوشهر منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ، فراخوان چهارمین جشنواره فرهنگی هنری ققنوس ویژه دانشجویان استان بوشهر منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

احمد زاده دبیر جشنواره با اشاره به انتشار فراخوان چهارمین جشنواره فرهنگی هنری ققنوس بیان کرد: این جشنواره که ویژه دانشجویان استان بوشهر است در هفت بخش ادبیات ، هنرهای تجسمی ، ادبیات نمایشی ، فیلم کوتاه ، موسیقی ، مداحی و پژوهش های هنری با موضوعات حمایت از تولید ملی ، اقتصاد مقاومتی ، سبک زندگی ، عدالت اجتماعی ، فرهنگ شهادت و ایثار و مدافعان حرم ، مشکلات صنفی دانشجویی ، آمریکا و استکبار ستیزی و تحریم های آمریکا در قالب یک اثر هنری برگزار می گردد.

,

احمد زاده با بیان این که این جشنواره ویژه دانشجویان استان بوشهر است گفت: این جشنواره هنری با توجه به ضرورت بیان مفاهیم ارزشی و مشکلات جامعه در قالب هنر و جهت دهی آثار هنری به سمت مفاهیم ارزشی و ایجاد دغدغه در قشر دانشجویان هنرمند برگزار شده است.

,

دبیر چهارمین جشنواره ققنوس ادامه داد: مهلت ارسال آثار تا 15 بهمن ماه در نظر گرفته شده است . نتایج داوری و تقدیر از برگزیدگان در اسفندماه امسال  است که به نفرات اول تا سوم هر بخش لوح تقدیر ، تندیس جشنواره و مبلغ سه میلیون ریال به نفر اول ، دو میلیون ریال به نفر دوم و یک میلیون ریال به نفر سوم اهدا می گردد.

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه