اخبار داغ

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان:

وجود مه موضعی در برخی محورهای مواصلاتی استان زنجان/ ضرورت داشتن تجهیزات ایمنی برای تردد در محورهای کوهستانی زنجان

وجود مه موضعی در برخی محورهای مواصلاتی استان زنجان/ ضرورت داشتن تجهیزات ایمنی برای تردد در محورهای کوهستانی زنجان
رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت:در حال حاضر در برخی محورهای استان زنجان مه موضعی وجود داشته و بارش پراکنده پیش بینی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد امینی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، با اشاره به احتمال بارش پراکنده و وجود مه موضعی در آزادراه و زنجان-قزوین،زنجان-بیجار ،آزادراه زنجان-تبریز،اظهار داشت: همچنین در ترانزیت زنجان-میانه،نیک‌پی-ماهنشان،زنجان-دندی،زنجان-طارم  و زنجان-تهم-چورزق نیز شاهد مه موضعی هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: به دلیل احتمال بارش پراکنده در سطح استان تردد در سایر محورهای مواصلاتی با رعایت نکات ایمنی و به صورت روان در جریان است.

,

این مسئول از احتمال بارش پراکنده برف در محورهای کوهستانی استان خبرداد و گفت: وضعیت جوی غالباً ابری همراه با وزش باد و احتمال بارش پراکنده در سطح استان خواهد بود.

,

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان با اشاره به اطلاعیه هواشناسی،افزود:بر اساس این گزارش با توجه به رخنه موج بارشی که از تغذیه رطوبتی مناسب به همراه پشته سرد و پرفشار برخوردار است، از روز چهارشنبه بارش‌ها آغاز شده و تا روز شنبه ادامه دارد.

,

امینی با بیان اینکه اوج فعالیت سامانه از بعد از ظهر پنجشنبه است،افزود: بارش‌ها به صورت باران و در ارتفاعات استان به صورت برف خواهد بود.

,

وی خاطرنشان کرد:برای تردد ایمن در محورهای کوهستانی استان همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی و گرمایشی الزامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه